کمپین 11ایران که با هدف آگاه سازی مردم نسبت به دلایل حضور اندک معلولین در اجتماع  و وجود مشکلات فراوان آنها درحوزه‌های مختلف، طراحی شده است در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون مورد توجه و حمایت نمایندگان سازمان‌های مدعو قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
IMG_0612

به گزارش روابط عمومی چارگون، در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون دامور درویشی، مدیرعامل موسسه خیریه همگام با تشریح برنامه‌های این موسسه از جمله برنامه آینده بهتر برای ورود قدرتمند معلولین به بازار کار گفت: در همین راستا کمپین 11 ایران نیز برای جلب توجه جامعه نسبت به مشکلات اجتماعی، شغلی، شهری و سایر معضلات معلولین راه‌اندازی شده است.
وی ضمن دعوت از مشتریان چارگون برای حمایت از این کمپین گفت: 11 درصد از جمعیت ایران دچار معلولیت هستند که متاسفانه به دلایل مختلف از جمله نوع نگاه مردم، فقدان امکانات مناسب شهری، فرهنگی و ورزشی و ..  در اجتماع کمتر دیده می‌شوند.
به گفته مدیرعامل موسسه همگام، یک فرد دارای معلولیت در موفقیت آمیزترین حالت خود ۱۶ برابر یک فرد عادی امکان افسردگی دارد؛ چرا که او هر چقدر هم تلاش کند و بهترین باشد در جامعه محدود معلولین، بهترین است و مردم او را از خود نخواهند دانست. وی گفت: مجموع این تلاش‌ها، نقطه امیدی برای جلب توجه عموم جامعه به معلولین و مشکلات آنها و افزایش ظرفیت پذیرش آنها در اجتماع فراهم کرده است.
شاهین طبری، رییس هیات مدیره چارگون نیز در نشست خبری پنجمین گردهمایی سالانه که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد ضمن دعوت از آنها برای حمایت از کمپین 11 ایران تاکید کرد: توجه به این موضوع نه تنها مسئولیت اجتماعی چارگون بلکه مسئولیت همه افراد جامعه است‌. وی با تاکید بر اینکه نام کمپین برگرفته از حضور۱۱ درصدی معلولان در جامعه است تصریح کرد: این کمپین به همه ما یادآوری می‌کند معلولین بخش بزرگی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند که به دلیل معضلات فرهنگی، اجتماعی و نبود امکانات مناسب شهری و شغلی، در میان ما کمتر دیده می‌شوند.
به گفته وی مسائل فرهنگی بیشترین عامل بازدارنده برای حضور معلولین در جامعه است به طوریکه ممکن است امکانات و خدماتی برای آنها  تدارک دیده شده باشد اما از جانب سایر مردم، حقوق معلولان برای استفاده از این امکانات رعایت نشود.
طبری با بیان اینکه مسائل فرهنگی بیشترین عامل بازدارنده برای حضور معلولین در جامعه است تاکید کرد: معمولا کارفرمایان به افراد معلول اعتماد نمی‌کنند، توانمندی او را باور ندارند و به همین دلیل امکان دستیابی به فرصت‌های شغلی برای معلولان به حداقل می‌رسد.
طومار11 ایران
به گزارش روابط عمومی چارگون، طومار کمپین 11ایران و امضای آن توسط مدعوین یکی از جذاب‌ترین بخش‌های جانبی پنجمین گردهمایی مشتریان چارگون بود. مهمانان با امضای این طومار حمایت خود را از اهداف معنوی آن اعلام کردند.

اشتراک گذاری :