مدیر راهکار منابع انسانی چارگون تاکید کرد: ترکیب تیم‌های مختلف راهکار منابع انسانی در بخش سرپرستی و اعضا تغییرات بسیاری داشته است که همه آنها به پویایی و نشاط این واحد افزوده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

نوشین محمدی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: استراتژی تغییر ساختار چارگون که اواخر سال قبل اجرایی شد، دستاوردهای مهم و اثربخشی برای همه بخش‌ها و ارکان شرکت داشته است.
وی اضافه کرد: راهکار منابع انسانی چارگون پس از ایجاد تغییرات و پیوستن گرو‌ه‌های تولید،‌ استقرار و پشتیبانی به یکدیگر از انسجام و یکپارچگی بیشتری بهره می‌برد.
وی یادآورشد: پس از تغییرات کلی در چارت سازمانی چارگون،‌ در تیم‌های استقرار و پشتیبانی به واسطه تعیین و تدوین راهبردها و سیاست‌ها و همچنین افزوده شدن پروژه‌های بزرگ و ملی، خودمان به سمت تغییر پیش رفتیم.
به گفته محمدی، ترکیب تیم‌های منابع انسانی از سرپرستان گروه‌ها گرفته تا اعضای آنها ترکیب جدیدی هستند؛ چون در هر دو تیم به پویایی و انگیزه‌بخشی جدی نیاز داشتیم.
مدیر راهکار منابع انسانی چارگون خاطرنشان کرد: تیم استقرار منابع انسانی چارگون، تیم سرزنده، سرحال و یکپارچه‌ای است که سبک متفاوتی از استقرار پروژه‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهد.
نمونه این تغییر سبک ارائه به مشتریان را در پروژه بزرگ دانشگاه پیام نور می‌توان دید؛ چراکه ظرف یکماه، پروژه به مرحله ورود اطلاعات و صدور احکام رسیده است در حالی که به طور معمول باید چند ماه طول می‌کشید.
محمدی با اشاره به اینکه سال سختی پیش روی واحد منابع انسانی چارگون قرار دارد، گفت:‌ امسال چندین پروژه‌ بزرگ و ملی برای ما تعریف شده است که هر کدام در ساختار اداری و سازمانی کشور تحول‌آفرین خواهند بود؛ ما متعهدیم این پروژه‌ها را با بهترین خروجی برای مشتریانمان اجرایی کنیم.
وی همچنین به اعمال تغییرات در واحد پشتیبانی اشاره کرد و افزود: تیم پشتیبانی چارگون نیز به واسطه تغیییرات ساختاری به تحول و پویایی نیاز داشت که خوشبختانه با کمترین ریسک توانستیم اعضایی جوان،‌ مشتاق برای تجربه‌اندوزی و فعال در کار تیمی را گردهم جمع کنیم.
مدیر راهکار منابع انسانی چارگون تغییر ساختار در شرکت و یک‌دست کردن همه واحدها را تصمیمی بزرگ و مثبت دانست و گفت: در حال حاضر همه اعضا در راهکار منابع انسانی باهم بسیار هماهنگ و یک‌دست هستند و روحیه کار تیمی و حمایتی در آن موج می‌زند.
به گفته وی، مهمترین مزیت یکپارچه‌سازی واحدهای مختلف چارگون افزایش همفکری‌ها و جلوگیری از تصمیم‌گیری‌های جزیره‌ای و متفرقه‌ است.

اشتراک گذاری :