مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت آبفای خراسان شمالی گفت:‌ قابلیت‌های نرم‌افزارهای دیدگاه در شخصی‌سازی سیستم‌ها از نقاط قوت این سبد محصولی است.

هادی غلامیان در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به بهر‌ه‌برداری نرم‌افزارهای یکپارچه دیدگاه در راهکارهای مالی، لجستیک، منابع انسانی و اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت آبفای خراسان شمالی تاکید کرد: به تاثیرگذاری دیدگاه در افزایش بهره‌وری سازمانی و حذف کامل کاغذ امیدواریم.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
کاربردهای شخصی دیدگاه مورد توجه شرکت آبفای خراسان شمالی
کاربردهای شخصی دیدگاه مورد توجه شرکت آبفای خراسان شمالی

وی ادامه داد: با هدف یکپارچه‌سازی فرآیندها و جلوگیری از جزیره‌ای شدن عملکرد واحدها به جز دو زیر سیستم کلیه نرم‌افزارهای دیدگاه را خریداری کرده‌ایم و زمینه لازم برای استقرار و پیاده‌سازی آنها فراهم شده است.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی تاکید کرد: استقرار نرم‌افزارها هنوز تکمیل نشده است؛ اما پیش بینی ما این است که دخالت نیروی انسانی در بسیاری از امور حذف شود، سرعت و دقت کارها افزایش یابد و امکان دریافت گزارش‌های بالادستی و آماری در شرکت فراهم شود؛ چراکه این تجربه با استقرار نرم‌افزار پرسنلی در حوزه منابع انسانی شرکت رخ داد و چرخه امور بسیار راحت و شخصی‌سازی شده است؛ به طوریکه هر کارمند می‌تواند تمام دوره های آموزشی، احکام، فیش حقوقی و خیلی چیزهای دیگر را در کارتابل خودش ببیند و نیاز به مراحعه حضوری به واحد مربوطه ندارد.
مهندس غلامیان پشتیانی مکانیزه فرآیندهای عمومی و اداری شرکت به ویژه در بخش‌های اداری، حسابداری، مالی، انبار و اموال مهمترین نیازی است که امیدواریم نرم‌افزارهای چارگون ما را در برطرف کردن آنها یاری کنند.
وی به برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران فناوری اطلاهات و مالی شرکت‌های آبفای کشور و کارشناسان چارگون اشاره کرد و افزود: برگزاری این جلسه با هدف مشارکت مدیران در طرح‌های توسعه نرم افزارهای دیدگاه نشان از میزان توجه چارگون به مشتریانش دارد.
به گفته وی، شرکت‌های آب و فاضلاب به دلیل سیستم پیچیده‌ای که دارند انتظارات متنوعی از طرح‌های مکانیزه خود دارند که چارگون این انتظارات و نیازها را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها گام می‌دارد.
وی اضافه کرد: ما امیدواریم در حوزه فعالیت شرکت‌هاهی آب و فاضلاب با برگزاری چندباره این نشست‌ها به درک و زبان مشترکی برای رفع نیازهای موجود دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری :