شرکت چارگون با معرفی قابلیت‌های مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در نمایشگاه جانبی رویداد آموزشی مدیریت راهبری امنیت و پدافند سایبری در سازمان‌ها حضور خواهد داشت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به روابط عمومی چارگون، معرفی هرچه بیشتر محصولات نرم‌افزاری دیدگاه به مدیران کلیدی و تصمیم‌ساز سازمان‌های دولتی و خصوصی و ارائه آخرین امکانات و دستاوردهای این مجموعه نرم‌افزاری از جمله اهداف چارگون برای حضور در این نمایشگاه است.
کارشناسان چارگون در روزهای 11، 12 و 13 تیرماه با حضور در غرفه شرکت که در محل سالن همایش علامه امینی واقع در پردیس مرکزی دانشگاه تهران برپا می‌شود آخرین قابلیت‌های مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را برای بازدیدکنندگان تشریح می‌کنند.
در این نمایشگاه علاوه بر معرفی قابلیت‌های یکپارچه نرم‌افزارهای دیدگاه در پوشش‌دهی نیازهای سازمان‌های بزرگ ملی،‌ دولتی و خصوصی، دستاوردهای چارگون در حوزه امنیت و پایداری نرم‌افزارها نیز به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.
بنابراین گزارش، شرکت چارگون از حدود 2 سال قبل بر استفاده از تکنولوژی AlwaysOn در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در معماری جدید آن تمرکز داشته است.
تشریح مزیت‌های بهره‌مندی از این قابلیت به سازمان‌های بزرگی که به high availability و امنیت بالای اطلاعات خود حساسند از دیگر اهداف حضور چارگون در نمایشگاه مدیریت راهبری امنیت و پدافند سایبری خواهد بود.
در این نمایشگاه همچنین اقدامات چارگون در ارائه راهکارهای سازمانی برای پشتیبانی پیشگیرانه و کاهش اختلالات ناشی از مشکلات سخت‌افزاری، باج‌افزارها، بد‌افزارها، خطاهای انسانی و … نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.
گفتنی است؛ رویداد مدیریت راهبری امنیت و پدافند سایبری در سازمان‌ها و صنایع کشور با همکاری مرکز مطالعات پدافند غیرعامل کشور از تاریخ 9 الی 13 تیرماه برگزار خواهد شد.
در این رویداد 3 کارگاه آموزشی با محورهای آموزش راهبردهای امن‌سازی زیرساخت‌ها در برابر تهدیدات سایبری، آشنایی با جرایم سایبری و آیین دادرسی کیفری آنها و کارگاه ارزیابی امنیتی و نفوذپذیری سامانه‌های سایبری نیز برپا خواهند شد.

اشتراک گذاری :