دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با خرید لیسانس و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه، سبد محصولات نرم‌افزاری دیدگاه را توسعه دادند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه که پیش از این با خرید نرم‌افزار مکاتبات از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه چرخه عملیات روزمره و اداری خود را مکانیزه کرده است،‌ این بار دیدگاه همراه را برای  ایجاد دسترسی مدیران به اطلاعات و کارتابل روزانه حودشان، انتخاب کرده است.
این دانشکده در حال حاضر با مکانیزه شدن فرآیندها توانسته است پاسخ‌گویی به مخاطبین، سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان را به بهترین شکل محقق کند و مکاتبات اداری و نامه‌نگاری‌های سازمانی را برای بیش از 555 نفر از پرسنل خود به صورت اتوماتیک فراهم کند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نیز دیگر خریدار نرم‌افزار دیدگاه همراه است که کاربران آن پیش از این، ‌تجربه بهره‌برداری نرم‌افزارهای راهکارهای مختلف مجموعه دیدگاه را در کارنامه خود دارند. در حال حاضر در این شرکت، 255 کاربر مکاتبات اتوماسیون اداری در حال ارائه خدمات به مخاطبین خود هستند و امور پرسنلی حدود 300 نفر از کارکنان این شرکت توسط نرم‌افزارهای دیدگاه، تجزیه، تحلیل و محاسبه می‌شوند.
در حال حاضر نرم‌افزارهای اموال و دارایی‌های ثابت، خرید و تدارکات، انبار و حسابداری انبار از راهکار لجستک، نرم‌افزارهای آموزش، پرسنلی و حضور و غیاب از راهکار منابع انسانی، در کنار نرم‌افزار مدیریت فرآیندها و پایشگر و همچنین نرم‌افزار مکاتبات5، مدیریت جلسات، مدیریت کارها از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه و سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل، فکس، ECE و Link و سرویس ثبت پیش‌نویس از مجموعه دیدگاه در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، نصب و راه‌اندازی شده‌اند.
با خرید نرم‌افزار دیدگاه همراه، مدیران دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با بکارگیری این محصول خلاقانه چارگون دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی به کارتابل روزانه خود خواهند داشت و می‌توانند از قابلیت‌های آن در انجام امور مدیریتی در سازمان‌های متبوع خود بهره ببرند.
دیدگاه همراه، نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه برای استفاده در تلفن همراه و تبلت در هر زمان و مکان که نسخه اندروید و ios آن ارائه شده است. ویژگی‌های مختلفی مانند در دسترس قرار دادن امکانات لازم برای رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه مانند دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و ماموریت و گزارشات کارکرد کارکنان و .. توجه مدیران سازمان‌های مشتری را به دیدگاه همراه معطوف کرده است.
در سبد امکانات دیدگاه همراه گزیده‌ای از قابلیت‌های کاربردی مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه» قرار داده شده است که مدیران را از حضور در محل کار برای رسیدگی به مکاتبات و امور کارکنان، بی‌نیاز می‌کند و امکان انجام همه این موارد را با استفاده از تلفن همراه یا تبلت برای آنها میسر می‌سازد.

اشتراک گذاری :