دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از بهره‌برداران قدیمی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه است که کاربرانش در بکارگیری نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری تجربه دارند.
مدیریت این دانشگاه علاوه بر نرم‌افزارهای مکاتبات5، فرم‌ها، جستجو و گزارش‌گیری و سرویس ارسال و دریافت فکس، دیدگاه همراه را با هدف ایجاد تحول و افزایش در ساختار اداری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خریداری کرده‌اند.
دیدگاه همراه، نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه برای استفاده در تلفن همراه و تبلت که نسخه اندروید و iOS آن ارائه شده است. در طراحی و پیاده‌سازی این محصول، امکانات لازم برای رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه مانند دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و ماموریت و گزارشات کارکرد فراهم شده است.
این اپلیکیشن با ایجاد بستر مناسب دسترسی همه جانبه مدیران به اطلاعات روزمره سازمانی در هر زمان و مکان به ابزاری کارآمد و موثر در مدیریت بهینه سازمان‌ها و شرکت‌های مشتری تبدیل شده است.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون را جناب آقای ابراهیم قلی‌پور برعهده دارد.

اشتراک گذاری :