رئیس اداره کل مدیریت و نظارت فناوری اطلاعات بانک کشاورزی گفت: سیستم مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه در کلیه شعب بانک کشاورزی اسقرار یافته است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان که 18 دی ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد از ۱۰ سازمان مشتری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، تقدیر شد که بانک کشاورزی با ارزیابی‌های صورت گرفته، توانست نشان سازمان الکترونیکی برتر را دریافت کند.
نشان سازمان الکترونیکی برگزیده را، جناب آقای مهندس سرابی، رئیس اداره کل مدیریت و نظارت فناوری اطلاعات بانک کشاورزی، به نمایندگی این سازمان دریافت کرد.
وی با تقدیر از همکاری و پشتکار شرکت چارگون در راه‌اندازی سیستم مکاتبات اداری در شعب مختلف این بانک تاکید کرد: در حال حاضر نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در حدود هزار و نهصد و سی شعبه بانک کشاورزی پیاده‌سازی شده است.
بانک کشاورزی از جمله کاربران مجموعه دیدگاه است که تاکنون نرم‌افزارهای راهکار اتوماسیون اداری، دیدگاه همراه، پایشگر و مدیریت فرآیندها در آن استقرار یافته‌اند.
معیارهای انتخاب سازمان الکترونیکی برگزیده را مجموعه‌ ویژگی‌های کمی و کیفی شامل چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ سیستم‌ها در سازمان‌ها تشکیل داده است.

اشتراک گذاری :