پرش به محتوای اصلی

ارائه راهکار منابع انسانی دیدگاه به شرکت پتروپارس PRE

دیدگاه همراه در شرکت پتروپارس عملیاتی می‌شود

نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در شرکت پتروپارس PRE با هدف ارائه خدمات مکانیزه اداری به پرسنل این شرکت، نصب و عملیاتی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت پتروپارس ریسورسز اینجینیرینگ PRE در فهرست مشتریان دیدگاه قرار گرفت. نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در حوزه پرسنلی و حضور و غیاب و نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری به این شرکت ارائه شده است.
نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه در میان سیستم‌های حوزه منابع انسانی دیدگاه اهمیت ویژه‌ای دارد. سیستم‌های دیدگاه چه مستقیم و چه با واسطه، اطلاعات پرسنلی کارکنان سازمان را از این نرم افزار پرسنلی دریافت می‌کنند.

مزیت‌های نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه

نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه از سیستم‌های پایه‌ای حوزه منابع انسانی دیدگاه شمرده می‌شود. این نرم‌افزار برخلاف دیگر سیستم‌های مشابه، فراتر از مفهوم کارگزینی الکترونیک عمل می‌کند.
سیستم پرسنلی دیدگاه با هدف متمرکز کردن اطلاعات پرسنل و ثبت مکانیزه احکام و پرونده‌های پرسنلی طراحی شده است. این سیستم با در اختیار داشتن امکانات متعدد، نظارت و کنترل فرآیندهای پرسنلی را مکانیزه می‌کند.
نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه نیز ابزاری‌ برای کنترل تردد کارکنان در سازمان است. این نرم‌افزار در حوزه منابع انسانی با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل نقش مهمی در محاسبه حقوق آنها برعهده دارد. تهیه گزارش از ساعات حضور و غیاب کارکنان و ارسال اتوماتیک این اطلاعات به نرم‌افزار حقوق‌و دستمزد دیدگاه از مزیت‌های آن است. این نرم‌افزار اجازه ارتباط با انواع سخت‌افزارهای ثبت تردد و دستگاه‌های کارت‌ساعت را فراهم می‌کند. این مزیت باعث می‌شود سازمان‌های مشتری در انتخاب بستر سخت‌افزاری با محدودیتی مواجه نباشند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

یکپارچگی در راهکار منابع انسانی دیدگاه

مزیت‌ مهم نرم‌افزار حضور و غیاب ارتباط یکپارچه با سیستم‌های پرسنلی و حقوق و دستمزد است. این ارتباط کارکرد کاملی از مدیریت منابع انسانی را در سازمان‌ها به نمایش می‌گذارد.
نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه نیز بر اساس ساختار منعطف و داینامیک طراحی شده است. از این رو بستر مناسبی برای پیاده‌سازی انواع مختلف متدولوژی‌های مدیریت منابع‌ انسانی در سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی فراهم کرده است.

برخی از امکانات شاخص نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه

  • ورود اطلاعات به‌صورت دستی و غیرمکانیزه در صورت عدم استفاده از دستگاه‌های کنترل ورود و خروج
  • پشتیبانی از انواع روش‌های برقراری ارتباط  DL ،‌web service، ارتباط دیتابیسی
  • ثبت فایل اطلاعات دستگاه کارت ساعت به‌صورت آفلاین

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.