شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و دیدگاه همراه به جمع مشتریان چارگون پیوست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محمد زارعی، کارشناس فروش محصول در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در نخستین گام همکاری خود با چارگون نرم افزار مکاتبات، سرویس دریافت و ارسال فکس و همچنین دیدگاه همراه را خریداری کرده است.
وی افزود: نرم افزار مکاتبات دیدگاه با قابلیت‌های متعدد از جمله مدیریت دبیرخانه‌ها، تعریف ساختار بایگانی سازمان، حذف کاغذ از گردش مکاتبات، امکان بایگانی، آرشیو و جستجو و گزارش‌گیری از کلیه مراحل گردش مستندات به بهبود ساختار اداری سازمان ها و شرکت‌ها کمک می‌کند.
وی یادآور شد: انعطاف‌پذیری به معنی قابلیت تعریف و ویرایش اطلاعات پایه و تعاریف سازمانی بدون لطمه به اطلاعات موجود و کاربرپسندی و امکانات شخصی‌سازی نرم افزار مکاتبات دیدگاه کمک می‌کند تا سازمان‌ها با استفاده از راهکارهای تحت وب و فناوری‌های نوین تبادل اطلاعات، فرصتی برای متمرکز سازی فعالیت‌های سازمانی و افزایش بهره‌وری پیدا کنند.
وی همچنین به بهره گیری مدیران شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی نرم‌افزار دیدگاه همراه خبرداد و افزود: دیدگاه همراه این امکان را به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار خود و در هر زمانی بتوانند به امور مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و امور پرکاربرد روزانه مانند دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و ماموریت و گزارشات کارکرد و … را به راحتی انجام دهند.
کارشناس فروش محصول چارگون خاطر نشان کرد: دیدگاه همراه، نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه جهت استفاده در تلفن همراه و تبلت که در گام اول با توجه به گستردگی استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید برای این بستر طراحی شد و در مراحل بعدی نسخه iOS آن نیز بر روی App Store قرار گرفت.
گفتنی است از سوی چارگون سرکار خانم مهسا اشرفی مدیریت این پروژه را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :