شرکت توسعه پایش سلامت با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی و اتوماسیون اداری دیدگاه در جمع مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محمدمهدی زارعی، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: این شرکت قصد دارد با استفاده از نرم افزارهای حقوق و دستمزد، پرسنلی و تشکیلات سازمانی ساختار اداری خود را مکانیزه و اثر بخشی آن را ارتقا دهد.
وی اضافه کرد: رسالت منابع انسانی،کمک به عملکرد بهتر و افزایش تولید در جهت نیل به راهبردهای سازمان است. چارگون با تمرکز بر شناخت بازار و نیازهای خاص سازمان‌های ایرانی به تحلیل و طراحی سیستم‌های جامع و یکپارچه منابع انسانی پرداخته‌ است.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآور شد: نرم‌افزار «پرسنلی» دیدگاه با هدف متمرکزسازی اطلاعات پرسنل و انجام کلیه امور مربوط به احکام و پرونده‌های پرسنلی در سازمان‌ها طراحی شده است. این سیستم با در اختیار داشتن امکانات متعدد، نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با مدیریت پرسنل را مکانیزه می‌کند.
زارعی تاکید کرد: سیستم «حقوق و دستمزد» وظیفه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان سازمان را با توجه به اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه «منابع انسانی» بر عهده دارد. این سیستم از یک سو ارتباطی یکپارچه با نرم‌افزار «پرسنلی» جهت دریافت اطلاعات استخدامی و احکام پرسنل دارد و از سوی دیگر اطلاعات عملکرد پرسنل را از نرم‌افزار «حضور و غیاب» دریافت می‌کند.
وی همچنین به خرید نرم افزارهای مکاتبات، جلسات، کارها و دیدگاه همراه از سوی شرکت توسعه پایش سلامت اشاره کرد و افزود: در حوزه اتوماسیون اداری مجموعه «دیدگاه»، علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، چرخه‌های مربوط به مدیریت زمان پرسنل، مدیریت کارها، جلسات و اطلاعات سازمان نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مصطفی حصامی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :