شرکت کمک رسان ایران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمید رضا ترکمان، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت کمک‌ رسان ایران نرم افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری، سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل، فکس و دیدگاه همراه را از چارگون خریداری کرده است.
او با اشاره به مزیت‌ها و ویژگی‌های نرم افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه تاکید کرد: با استفاده از امکانات این مجموعه، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان فراهم می‌شود؛ ضمن اینکه مکانیزه شدن فرآیندها، پاسخ‌گویی به مخاطبین اعم از سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان را تسریع می‌کند.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآور شد: طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه اداری، فرم‌های پویا، فکس نامه، پست الکترونیک، پیش‌نویس و تعاملات شخصی، امکان تعریف گردش کار و انتساب مستندات مختلف به چرخه‌های از پیش تعیین‌شده از سوی دیگر، مجموعه مکاتبات دیدگاه را به یک زیرساخت قوی و کامل برای رفع کلیه نیازهای سازمان تبدیل کرده است.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم مهسا اشرفی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :