شرکت کوبل دارو با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی دیدگاه همراه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب پناه، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: این شرکت از مشتریان قدیمی چارگون است که در حال حاضر از نرم افزارهای مختلف حوزه اتوماسیون اداری و منابع انسانی دیدگاه بهره می‌برد بطوریکه کاربران این شرکت از نرم افزارهای مکاتبات، پرسنلی، حضور و غیاب و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و سرویس تبادل اطلاعات برون‌سازمانی در حوزه زیرساخت استفاده می‌کنند.
وی تاکید کرد: دیدگاه همراه، نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه جهت استفاده در تلفن همراه و تبلت که در گام اول با توجه به گستردگی استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، برای این بستر طراحی شد و در مراحل بعدی نسخه iOS آن نیز برای استفاده از طریق محصولات شرکت Apple بر روی App Store قرار گرفت.
به گفته وی، در طراحی و پیاده‌سازی این محصول لزوم در دسترس قرار دادن امکانات لازم برای رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه همچون دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و مأموریت و گزارشات کارکرد و … بوده است.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مصطفی حصامی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :