نماینده انجمن حرفه‌ای تجربه کاربری ایران تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری شکوهمند هفتمین همایش کاربردپذیری با موضوع تجربه کاربری پایدار، احترام بیشتر به کاربر را به همه صاحبان و فعالان صنعت به ویژه نسل جوان یادآوری کنیم.

شاهین-طبری-نماینده-انجمن-حرفه‌ای-تجربه-کاربری-در-ایران
شاهین-طبری-نماینده-انجمن-حرفه‌ای-تجربه-کاربری-در-ایران

شاهین طبری در گفت‌گو با روابط عمومی چارگون با اشاره به پیشینه برگزاری همایش‌های کاربردپذیری در ایران و تلاش برای دریافت نمایندگی انجمن حرفه‌ای تجربه کاربری گفت: طبیعتا دغدغه ما به مقوله کاربردپذیری به زمانی باز می‌گردد که چارگون را تاسیس کردیم.

وی ادامه داد: چارگون، مجموعه کوچکی بود که در طول 17 سال به شرکتی بزرگ و جاافتاده تبدیل شد. مهمترین عامل این رشد را می‌توان حمایت و رضایت مشتریان دانست. در مقابل ما نیز همواره تلاش کرده‌ایم تا با ارائه کردن محصولات نرم‌افزاری متناسب با شان و جایگاه مشتریان با کاربردی راحت، آسان و اثرگذار به آنها احترام متقابل بگذاریم.

رییس هیات مدیره چارگون خاطر نشان کرد: چارگون در طول سال‌ها فعالیت خود همواره بر مقوله کاربردپذیری و تجربه کاربری محصولات خود تمرکز کرده‌ و مطالعات زیاد و تعاملات مفیدی با متخصصان این حوزه داشته است تا بتواند دستاوردهایش را به اشتراک بگذارد.

طبری اذعان کرد: این پیش‌زمینه‌ها موجب شد تا همزمان با روز جهانی کاربردپذیری،برگزاری همایش ملی آن را طرح‌ریزی کنیم و از 2 سال قبل، نمایندگی انجمن حرفه‌ای تجربه کاربری در ایران را برعهده بگیریم‌. ما معتقدیم هر اقدامی که در بهبود فضای رشد و توسعه صنعت نرم‌افرار کشور مفید باشد باید مورد توجه قرار بگیرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گفته وی، شخصیت حرفه‌ای چارگون به گونه‌ای است که صرفا به کسب و کار خود توجه ندارد؛ بلکه مسائل پیرامونی و هر آنچه که در بهبود این صنعت موثر باشد را مورد توجه قرار می‌دهد. برگزاری روز کاربردپذیری در ایران نیز از جمله موضوعاتی است که معتقدیم به وسیله آن، زمینه توسعه فرهنگ کاربردپذیری را میان متخصصان و کارآفرینان حوزه نرم‌افزار می‌توان توسعه داد.

رییس هیات مدیره چارگون درباره برگزاری هفتمین همایش کاربردپذیری که 20 آبانماه برگزار می‌شود، نیز افزود: در سال‌های گذشته تلاش کردیم تا از متخصصان داخلی و خارجی علاقه‌‌مند دعوت به همکاری کنیم . خوشبختانه در طول این سال‌ها مطالب خوبی به اشتراک گذاشته شده و شبکه بزرگی از علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان این موضوع پدید آمده که خواسته‌ها و نیازها را شفاف کرده و حساسیت‌ها را برانگیخته است و می‌توان گفت اکنون این تخصص در شرکت‌ها بیشتر جدی گرفته ‌می‌شود.

نماینده انجمن حرفه‌ای تجربه کاربری ایران اضافه کرد: درباره همایش امسال تاکید زیادی بر روی محتوا داریم تا مطالب غنی و موثر باشند؛ به همین دلیل از مدت‌ها قبل با کارشناسان و متخصصان مختلفی در تماس بوده‌ایم تا عناوین متنوع، جدید و مفیدی را به علاقه‌مندان حاضر در همایش کاربردپذیری ارائه کنیم.

به گفته طبری، در هفتمین همایش کاربردپذیری تلاش شده تا به تعداد سخنرانان و سرفصل‌های متنوع و کاربردی افزوده شود؛ ضمن اینکه از تعداد بیشتری داور برای انتخاب بهترین‌های کاربردپذیری دعوت شده است.

رییس هیات مدیره چارگون بابیان اینکه کاربردپذیری در همه کسب و کارهای موجود، مقوله‌ای مهم و اثرگذار است، گفت: طبعا درباره استارتاپ‌ها این اهمیت دوچندان شده و کاربردپذیری سهم زیادی را در تجربه کاربری آنها در بر‌می‌گیرد و در همه ارکان خدمات رسانی آنها دیده می‌شود؛ بنابراین نسل جوان باید به این مقوله اهمیت بیشتری بدهد.

اشتراک گذاری :