پرش به محتوای اصلی

انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون

سازمان الکترونیکی برگزیده

چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون با حضور جمع کثیری از مدیران و متخصصان حوزه‌های فناوری اطلاعات از سازمان‌ها و ارگان‌های گوناگون سراسر کشور در تاریخ 01/09/1393 در مجموعه هتل المپیک تهران برگزار شد.

انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون

این گردهمایی بزرگ با محوریت «آگاهی بر لحظه» و ارائه برنامه‌های متنوعی در همین راستا برای حاضرین تدارک دیده شده بود. یکی از برنامه‌های اصلی و هرساله این گردهمایی معرفی و تقدیر از «سازمان‌های الکترونیکی برگزیده» در بهره‌برداری موثر از سیستم‌های اطلاعاتی شامل اتوماسیون اداری و مالی، به منظور برقراری تعامل دوسو‌یه و آگاهی‌رسانی از آخرین دستاوردهای این حوزه می‌باشد. معیارهای انتخاب سازمان الکترونیکی برگزیده را مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمی و کیفی تشکیل می‌دهند که برخی از آنها عبارتند از ابعاد و حجم پروژه، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ سیستم‌ها در سازمان‌ها.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

باتوجه به تعداد کثیر سازمان‌های استفاده کننده از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، هرساله این سنجش و رتبه‌بندی در سه سطح سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک انجام می‌شود.

با در نظر قرار دادن معیارهای ذکر شده فوق، امسال نیز از بین حدود 50 سازمان، شورای ارزیابی متشکل از مدیران و متخصصان مجرب حوزه‌های مختلف شرکت چارگون، با ارزیابی اطلاعات دریافتی و شناخت دقیق از وضعیت پروژه، دوازده سازمان انتخاب و از نمایندگان این سازمان‌ها دعوت بعمل آمد تا لوح و تندیس چهارمین دوره انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» را دریافت نمایند.

  • بانک ملی ایران اداره امور شعب استان زنجان
  • گروه بهمن
  • شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه
  • شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن
  • شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز
  • شرکت امداد خودرو سایپا
  • بانک قرض‌الحسنه رسالت
  • دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان
  • شرکت پالایش گاز پارسیان
  • شرکت مجتمع صنعتی اسفراین

انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها
بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برگزار خواهد شد. ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.