پرش به محتوای اصلی

اعطای نشان سازمان الکترونیکی برگزیده در هفتمین گردهمایی سالانه چارگون

 مراسم اعطای نشان «سازمان الکترونیکی برگزیده» با تاکید چارگون بر همراهی مشتریان تا بهره‌وری کامل، امسال نیز در هفتمین گردهمایی سالانه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، چند سالی است در بزرگترین گردهمایی نمایندگان سازمان‌های مشتری چارگون،‌ نشان سازمان الکترونیکی برگزیده پس از طی مراحل مختلف خود ارزیابی سازمان‌ها و بررسی کارشناسان بخش‌های مختلف چارگون درباره میزان بهره‌برداری از نرم‌افزارهای دیدگاه ، به برترین کاربران این مجموعه، اعطا می‌شود.
مدیران و دست‌اندرکاران مراسم اعطای«نشان سازمان الکترونیکی برگزیده» در چارگون همواره تاکید کرده‌اند که این تقدیر، نشانی از همراهی با مشتریان در بهره‌برداری درست و مناسب از محصولات نرم‌افزاری دیدگاه‌ست. چارگون با اعطای این نشان تلاش می‌کند تا دغدغه‌های مشتریان را حتی پس از خرید و نصب محصول نرم‌افزاری دنبال و آنها را تا رسیدن به نتایجی ملموس و تحول‌آفرین در ساختار سازمانی خود، همراهی ‌کند.
در سال‌های گذشته، فرآیند ارزیابی و انتخاب برگزیدگان از میان تعداد محدودتری از مشتریان صورت می‌گرفت؛ اما در 2 سال اخیر این فرآیند به دلیل دامنه گسترده سازمان‌های استفاده کننده از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه که بیش از ١۳٠٠ مجموعه را در بر می‌گیرد، محدوده وسیع‌تری یافته و سنجش و رتبه‌بندی سازمان‌های مشتری در۳ سطح سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک انجام شده است.
بنابراین گزارش، شرکت چارگون هر ساله با هدف دریافت اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی نهایی از سازمان‌های مشتری درخواست می‌کند تا در صورت تمایل به سئوالات متعدد و متنوع طراحی شده، پاسخ دهند و در انتخاب سازمان الکترونیکی برتر، شرکت کنند. معیارهای نهایی انتخاب برگزیدگان را ابعاد و حجم پروژه، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ سیستم‌ها در سازمان‌ها شامل می‌شوند. در پایان ارزیابی‌های تیم‌ تخصصی چارگون، ۱۰ سازمان مشتری به عنوان سازمان‌های الکترونیکی برتر انتخاب و معرفی می‌شوند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

بازتاب اعطای نشان سازمان الکترونیکی برگزیده در سازمان‌های مشتری
اعطای جایزه سازمان الکترونیکی برتر در گردهمایی‌های سالانه چارگون که از سال ۹۰ بنا گذاشته شد، ‌امروز به یکی از نشان‌های وزین حوزه انفورماتیک کشور  تبدیل شده و سازمان‌های مشتری برای دریافت آن، تلاش و اهتمام ویژه‌ای دارند. این نشان  در 6 گردهمایی گذشته چارگون از میان 1300 سازمان مشتری به بیش از 7۰ سازمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، ‌اقتصادی، فرهنگی، خدماتی، علمی و پژوهشی و … اهدا شده است.
استمرار اعطای نشان سازمان الکترونیکی برگزیده در گردهمایی‌های سالانه چارگون به تدریج اهمیت و اهداف آن را برای سازمان‌های مشتری به مطالبه‌ای جدی بدل کرد؛ به طوریکه با فراخوان چارگون برای اعلام خود ارزیابی از میزان بهره‌برداری کمی و کیفی نرم‌افزارهای دیدگاه، تلاشی چشمگیر در سازمان‌ها آغاز می‌شود.
سال گذشته و در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون، عبدالرشیدی، مشاور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی و آموزش بیمه کارآفرین پس از دریافت این نشان به نمایندگی از این شرکت گفت: تا به حال به این افتخار می‌کردیم که اولین شرکت بیمه خصوصی در کشور هستیم که مدتی بعد از تصویب قانون تاسیس بیمه‌های خصوصی، فعالیت خود را آغاز کرده و مبدع انواع بیمه‌ها در کشور هستیم؛ اما بعد از این، افتخار می‌کنیم که در بین مشتریان شرکت چارگون، هم جزو برترین‌ها هستیم.
مهندس نظام‌‌دوست- رئیس اداره توسعه سیستم‌های سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز پس از دریافت نشان سازمان الکترونیکی برتر، چارگون را شریکی مطمئن معرفی کرد و گفت: معنای دقیق بهره‌وری در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با استفاده از نرم‌افزارهای دیدگاه، کامل شده است.
مهندس سرابی -رئیس اداره کل مدیریت و نظارت فناوری اطلاعات بانک کشاورزی نیز به راه‌اندازی سیستم مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه در کلیه شعب این بانک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در حدود هزار و نهصد و سی شعبه بانک کشاورزی پیاده‌سازی شده است. توسعه نرم‌افزارهای دیدگاه در ساختار بانک، معنایی جز تایید کیفیت این نرم‌افزارها و تحول‌آفرینی آنها ندارد.
دکتر عبدالی – معاون توسعه، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) نیز درسخنانی پس از دریافت نشان سازمان الکترونیکی برگزیده به همکاری با چارگون از سال ۱۳۸۶ اشاره کرد. او تاکید کرد: با توجه به وجود 2 قابلیت اساسی سرعت و دقت در مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه می‌توانم به جرات بگویم که با بهره‌گیری از این نرم‌افزارها دانشگاه، توانسته است بیش از ۹۰ درصد مکاتبات خود را مکانیزه کند.
علیرضا کمیلی‌فر-مدیر مالی شهرداری اندیشه نیز با اشاره به دریافت عنوان شهرداری برتر الکترونیکی کشور در سال 95 گفت: دریافت نشان سازمان الکترونیکی برگزیده شرکت چارگون را تاییدی بر عملکرد درست و بهینه نرم‌افزارهای دیدگاه در جهت بهره‌وری سازمانی خود می‌دانیم و معتقدیم برگزیده شدن شهرداری اندیشه از بین ۱۱۱۳ شهرداری به عنوان «شهرداری الکترونیکی برتر» نتیجه انتخاب‌ درست مجموعه دیدگاه‌ست.
سال گذشته و در ششمین گردهمایی سالانه چارگون، لوح تقدیر و تندیس «سازمان الکترونیکی برگزیده» را استانداری سمنان، بانک آینده، بانک کشاورزی، دانشگاه بین­‌المللی امام خمینی(ره)، دانشگاه علوم پزشکی قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، شرکت بهستان دارو، شرکت بیمه کارآفرین و شهرداری اندیشه دریافت کردند.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها
بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برگزار خواهد شد. ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.