سازمان حسابرسی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و BPMS در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

علیرضا کشاورز، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: در مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، به مفهوم اتوماسیون اداری از منظر نوینی نگریسته شده است که محدوده گسترده‌ای از تعاملات را در برگرفته و پاسخگوی حجم وسیعی از فرآیندهای سازمان است. این مجموعه که کاربرد آن از مدیران ارشد تا مجموعه کارکنان و مخاطبان خارجی تسری یافته، از ضریب نفوذ بالایی در سازمان‌ها برخوردار است.
به گفته وی، در حوزه اتوماسیون اداری مجموعه «دیدگاه» علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، چرخه‌های مربوط به مدیریت زمان پرسنل، مدیریت کارها، جلسات و اطلاعات سازمان نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد.
کارشناس فروش محصول چارگون همچنین به خرید نرم‌افزار مدیریت فرآیندها از سوی سازمان حسابرسی اشاره کرد و افزود: سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه» شامل ابزارهای متعددی به منظور طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی است.
وی اضافه کرد: این نرم افزار با در اختیار قراردادن گزارش‌های متعدد ابزاری مطمئن جهت نظارت بر اجرای فرآیند و تصمیم‌سازی تغییرات مورد نیاز به منظور بهینه‌کردن فرآیندهای کاری سازمان محسوب می‌شود.
کشاورز یادآورشد: کارکرد نرم افزارمدیریت فرآیند کسب و کار شامل مراحل مختلف با هدف شناسایی فرآیندهای موجود و طراحی فرآیند مطلوب، شناخت زوایای مختلف فرآیند مطلوب و مدل‌سازی آن، انتخاب ابزارهای نرم‌افزاری جهت اجراء فرآیند مطلوب، رهگیری و کنترل اجرای فرآیند و جمع‌آوری اطلاعات طبقه بندی‌شده در خصوص کارایی فرآیند و تصمیم‌گیری در خصوص روش‌های بهینه کردن مستمر عملکرد آن است.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم مهسا اشرفی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :