سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با گرامی‌داشت یاد و خاطره مسافران ابدی پرواز تهران-یاسوج برگزار می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محمد مهدی زارعی_مسئول برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون خاطرنشان کرد:‌ مسابقات فوتسال چارگون هر سال در فرودین و اردیبهشت ماه برگزار می‌شد که به دلیل سانحه تلخ سقوط پرواز تهران-یاسوج و از دست رفتن محمد حسین برزگری، بازیکن تیم فوتسال چارگون و 3 همکار دیگرمان،‌ برنامه‌ریزی اجرای این مسابقات به تعویق افتاد.
وی ادامه داد: حادثه دلخراش سانحه هوایی پرواز تهران_یاسوج و از دست دادن 4 عضو خانواده چارگون در این سانحه موجب شد تا مسابقات امسال جام فوتسال چارگون را به نام و یاد ایشان نام‌گذاری کنیم؛ بنابراین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سومین دوره مسابقات فوتسال جام چارگون از هفته اول مردادماه امسال در سالن تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی آغاز خواهند شد.
زارعی یادآور شد:‌ در مسابقات جام فوتسال چارگون برخلاف سال‌های گذشته که علاوه بر مشتریان چارگون از شرکت‌های همکار و فعال در حوزه آی‌تی نیز برای حضور در این مسابقات دعوت می‌شد، امسال تصمیم گرفته‌ایم تا فقط از سازمان‌های مشتری برای حضور در این مسابقات دعوت کنیم.
به گفته وی، به زودی با ارسال دعوتنامه، آیین‌نامه‌ها و  اعلام شرایط حضور تیم‌های علاقمند، از تمامی سازمان‌های مشتری چارگون در سراسر کشور برای حضور در مسابقات فوتسال جام چارگون دعوت به عمل می‌آید.
مسئول برگزاری مسابقات جام فوتسال چارگون تاکید کرد: ما برای حضور 24 تیم در مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امیدواریم با وجود تنوع مشتریان چارگون و حضور تعدادی از باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی در  فهرست مشتریان، پیش‌بینی‌ها محقق شوند.
زارعی با اشاره به مشارکت و همراهی هیات فوتسال استان تهران در برگزاری این مسابقات، افزود: مراسم قرعه‌کشی گروه‌بندی تیم‌های شرکت‌کننده هفته پایانی تیرماه برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ دومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با برگزاری مسابقه فینال بین دو تیم فوتسال نظام صنفی و یگانه سفره سلامت برگزارشد که در پایان نتیجه ۲ بر ۱ به نفع تیم فوتسال یگانه سفره سلامت رقم خورد.

اشتراک گذاری :