بانک توسعه صادرات ایران با فروش لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی، لجستیک و  BPMS  همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کارشناس مسئول مناقصات در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: بانک توسعه صادرات ایران که از کاربران قدیمی نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه است به زودی به سایر نرم‌افزارهای این مجموعه از جمله سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی نیز مجهز می‌شود.
وی ادامه داد: شرکت چارگون توانست برنده نهایی مناقصه ایجاد سیستم‌های منابع انسانی، لجستیک و سیستم قراردادها از راهکار مالی دیدگاه در بانک توسعه صادرات باشد.
غیاثوند خاطر نشان کرد: ویژگی برجسته مناقصه برگزار شده، این بود که تمامی مراحل آن از اخذ مدارک تا ارائه مستندات و حتی پرداخت کارمزد انعقاد قرارداد نهایی در سامانه تدارکات الکترونیک دولت، طی شد.
به گفته وی، پوشش همه جانبه قراردادهای دولتی و ثبت کلیه اطلاعات و اسناد آن جهت شفافیت اطلاعات و کاهش بوروکراسی‌های اداری از اهداف راه‌اندازی سامانه تدارکات الکترونیک دولت، است.
کارشناس مسئول مناقصات چارگون یادآورشد: این پروژه از لحاظ اهمیت و احراز امنیت، پروژه حساسی بود که چارگون توانست به مرحله انعقاد قرارداد برای سرویس‌دهی به 1500 نفر از پرسنل این مجموعه، برسد.
به گفته غیاثوند، علاوه بر بانک توسعه صادرات، شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات، حراست این بانک و همچنین بانک ایران و ونزوئلا نیز از سیستم‌های مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، بهره می‌برند.
بنابراین گزارش، تیم فنی چارگون به زودی سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه شامل نرم‌افزارهای وام، نظرسنجی، مهمانسرا، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، تشکیلات سازمانی، پیشنهادات‌، پرسنلی، بازنشستگی، ارزیابی عملکرد را در بانک توسعه صادرات عملیاتی می‌کند.
علاوه بر این مقرر شده است تا سیستم‌های خرید و تدارکات، انبار و حسابداری انبار، اموال و دارایی‌های ثابت از راهکار لجستیک و نرم‌افزار قراردادها از راهکار مالی دیدگاه نیز در این مجموعه نصب و راه‌اندازی شود.
گفتنی‌است؛ سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه که با تمرکز بر شناخت بازار و نیازهای خاص سازمان‌ها و مشاغل مختلف طراحی شده‌اند این امکان را سازمان‌های بهره‌بردار  را می‌دهند تا ضمن مکانیزه‌ کردن کلیه فرآیندهای مدیریت منابع انسانی، از اتلاف منابع جلوگیری و به بهره‌وری دست پیدا کنند.

اشتراک گذاری :