پرش به محتوای اصلی

مهم‌ترین مزیت سیستم‌های رفاه دیدگاه، یکپارچگی با سایر نرم‌افزارهاست

استقرار سیستم‌های نرم‌افزاری مناسب برای مدیریت و مکانیزه کردن فرآیندهای مختلف حوزه رفاه در افزایش رضایتمندی کارکنان تاثیر ملموسی دارند. از آنجا که این خدمات و تسهیلات رفاهی با هدف سیاست‌های انگیزشی در سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی عرضه می‌شوند، ارائه سیستماتیک آن‌ها تاثیر شگرفی در شفافیت گردش اطلاعات و افزاریش رضایتمندی پرسنل دارد.

به بهانه عرضه یکپارچه سیستم‌های رفاه دیدگاه با نوشین محمدی– مدیر راهکار منابع انسانی چارگون گفت‌وگویی کرده‌ایم که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

محصولات حوزه رفاهی دیدگاه را چه نرم‌افزارهایی تشکیل می‌دهند؟
در حال حاضر نرم‌افزارهای بیمه مکمل، وام و تسهیلات و مهمانسرا در حوزه رفاه دیدگاه به بهره‌برداری رسیده‌اند که البته پیش‌بینی می‌کنیم محصولات این حوزه در آینده توسعه بیشتری پیدا کنند؛ مثلا ممکن است در زمینه تولید نرم‌افزارهایی با هدف پوشش امور فرهنگی و ورزشی کارکنان نیز محصولی را به بازار عرضه کنیم. در واقع تولید این نرم‌افزارها و ایجاد یکپارچگی آنها با سایر سیستم‌های مدیریت منابع انسانی، نمایشی از تسلط و شناخت چارگون از نیازهای به روز سازمان‌های مشتری و تقاضاهای موجود در بازار است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

چرا چارگون نرم‌افزارهای حوزه رفاهی را در سیستم جامع مدیریت منابع انسانی توسعه داده است؟
عملیات رفاهی یکی از فعالیت‌های مهم و موثر سازمان‌ها در جذب و نگهداشت نیروی انسانی است و جزو فعالیت‌های اصلی حوزه منابع انسانی سازمان‌ها محسوب می‌شود. اتفاقا در حوزه نرم‌افزاری شرکت‌ها کمتر به سراغ مکانیزاسیون این عملیات رفته‌اند و جای خالی آنها در بازار به شدت احساس می‌شود. از آنجا که هدف چارگون این بوده که یکی از تکمیل‌ترین سبد محصولات نرم‌افزاری حوزه منابع انسانی را در بازار داشته باشد، پیاده‌سازی ماژول‌های حوزه رفاهی در تقسیم بندی امنرو خدماتی و رفاهی سازمان‌ها به پرسنل قرار گرفت و از سوی چارگون مورد توجه واقع شد. امروز که چند سال از بهره‌برداری این محصولات گذشته، بسیار از این انتخاب خوشحال و راضی هستیم و معتقدیم این نرم‌افزارها توانسته‌اند جای خود را در بین سازمان‌های مشتری به خوبی باز کنند.

مزیت‌های نرم‌افزارهای حوزه رفاهی دیدگاه کدامند؟
مهم‌ترین مزیت کاربری نرم‌افزارهای خانواده رفاه، یکپارچگی با سایر نرم‌افزارهای دیدگاه‌ست؛ به این معنی که ورود اطلاعات، کنترل شرایط احراز صلاحیت پرسنل، انجام محاسبات بر حسب شرایط کاملا سیستمی و به صورت مکانیزه انجام می‌شود. این به معنی کاهش حجم کار کارشناسان رفاه و تبدیل نقش آنها از انجام‌دهنده و عامل کار به جایگاه نظارت و کنترل‌گری‌ست.
علاوه بر این کلیه آیین‌نامه‌ها و قوانین هر سازمان با بالاترین انعطاف‌پذیری در این نرم‌افزارها قابلیت پیاده‌سازی دارند و امکان سفارشی‌سازی نیز برای هر سازمان، وجود دارد.

استقبال از نرم‌افزارهای رفاهی دیدگاه چگونه بوده و چه مشتریان شاخص این حوزه چه سازمان های یا شرکت‌هایی هستند؟
استقبال از این نرم‌افزار با توجه به گستره و تنوع خدمات در حوزه رفاهی کارکنان به ویژه از طرف مجموعه‌های و کسب و کارهای بزرگ بسیار چشمگیر بوده است. مثلا در حوزه سیستم مهمانسرا می توان به استقرار این سیستم در بانک مهر، سازمان تامین اجتماعی ودانشگاه پیام نور اشاره کرد.
در زمینه استقرار نرم‌افزار بیمه مکمل نیز می‌توان بیمه مرکزی کشور، دانشگاه شهید بهشتی و بانک آینده را از برجسته‌ترین بهره‌برداران این نرم‌افزار معرفی کرد. همچنین نرم‌افزار وام و تسهیلات دیدگاه در بانک مهر، بانک آینده، دانشگاه قم و هلدینگ اقتصادی کوثر نیز ارائه‌کننده خدمات مکانیزه به کارکنان این مجموعه‌هاست.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.