شرکت فرهنگی، ورزشی سایپا با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی در فهرست کاربران دیدگاه قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مهندس سعید بابازاده- مدیر انفورماتیک شرکت فرهنگی، ورزشی سایپا درباره همکاری این شرکت و چارگون گفت: با محصولات مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از طریق اطلاع‌رسانی‌های چارگون و سابقه بهره‌برداری از محصولات دیدگاه در شرکت‌ها و مجموعه‌های زیر مجموعه سایپا و برخی از سازمان‌های مشتری آشنا شدیم.
وی ادامه داد: در مرحله اول همکاری با چارگون، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب و پرسنلی از حوزه مدیریت منابع انسانی دیدگاه را برگزیده‌ایم.
وی تحت وب بودن و کاربری آسان را 2 ویژگی قابل توجه مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه دانست و گفت: یکپارچگی نرم‌افزارهای دیدگاه در راهکارهای مختلف، ارزش افزوده ویژه‌ای برای سازمان‌های بهره‌بردار است.
بابازاده تاکید کرد: یکپارچه‌سازی ساختارهای اداری و منابع انسانی و تحول و بهینه‌سازی آنها در شرکت فرهنگی، ورزشی ساپیا یکی از اهداف ما برای ارتقای جایگاه سازمانی است.
مدیر انفورماتیک شرکت فرهنگی، ورزشی سایپا خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم از سایر نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه در حوزه مالی، لجستیک و اتوماسیون اداری نیز در این شرکت استفاده کنیم.
لازم به ذکر است که شرکت فرهنگی، ورزشی سایپا در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، ورزش بانوان و …فعال است.
گفتنی است از سوی چارگون جناب آقای علی قاسم‌پور مدیریت این پروژه از سوی چارگون را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :