شرکت کاهنربا، لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مختلف دیدگاه از حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی را خریداری کرد و نام خود را در فهرست مشتریان چارگون به ثبت رساند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محمد زارعی کارشناس فروش محصول چارگون، استقبال مدیران شرکت کاهنربا از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را گامی نو برای تحول ساختار سازمانی این شرکت دانست و افزود :‌ به زودی نرم‌افزارهای مکاتبات از حوزه اتوماسیون اداری، حضور و غیاب، پرسنلی و حقوق و دستمزد از حوزه منابع انسانی به همراه نرم‌افزار حسابداری مالی و دیدگاه همراه در این شرکت راه‌اندازی می‌شوند.
وی ادامه داد: کاربرد سیستم حضور و غیاب، دریافت و کنترل اطلاعات کارکرد پرسنل و تهیه گزارشات متنوع در مورد ساعات حضور و غیاب کارکنان با توجه به برنامه‌های کاری تعریف‌ شده برای هر دسته شغلی است که مدیریت جامع اطلاعات و عملیات واحدهای مستقل کاری در کنار دسترسیبه اطلاعات تجمیعی از جمله مزیت‌های نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه است.
کارشناس فروش محصول چارگون خاطرنشان کرد: تعامل اطلاعاتی با ابزار و نرم‌افزارهای مختلف، علاوه بر قابلیت‌های استانداردی مانند استفاده آنلاین از دستگاه‌های متعدد کارت ساعت در نقاط جغرافیایی متفاوت، امکان برقراری ارتباط با درگاه‌های دیگری مانند پورتال سازمان و یا سایر نرم‌افزارهای عملیاتی جهت انتقال، تبادل و تمرکز اطلاعاتی از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه به شمار می‌رود.
زارعی یادآور شد: سیستم حقوق و دستمزد دیدگاه نیز وظیفه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان سازمان را با توجه به اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه منابع انسانی بر عهده دارد.
به گفته وی، این سیستم از یک سو ارتباطی یکپارچه با نرم‌افزار پرسنلی برای دریافت اطلاعات استخدامی و احکام پرسنل دارد و از سوی دیگر، اطلاعات عملکرد پرسنل را از نرم‌افزار حضور و غیاب دریافت می‌کند.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مهدی راد واگذار شده است.

اشتراک گذاری :