مجتمع صنایع غذایی گلها با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری در فهرست کابران دیدگاه قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مجتمع صنایع غذایی گلها با انتخاب نرم‌افزار مکاتبات برای 60 کاربر اصلی خود و همچنین نرم‌افزار دیدگاه همراه تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از قابلیت‌ها و مزیت‌های نرم‌افزارهای دیدگاه ساختار اداری شرکت را متحول کنند.
نسل جدید مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه با رویکردی جدید و قابلیت‌های فراوان، مورد استقبال بسیاری از سازمان‌های مشتری چارگون قرار گرفته است؛ مجتمع غذایی گلها نیز با آگاهی از مزیت‌های این محصول، آن را برای بهینه‌سازی ساختارهای اداری خود انتخاب کرده است.
در نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، قابلیت استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو( (chat و collaboration) ،Drag and drop)، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد، امکان ویرایش موجودیت‌های متنی به صورت همزمان و افزایش کیفیت تجربه کاربری به چشم می‌خورند.
دیدگاه همراه، نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه برای استفاده در تلفن همراه و تبلت که نسخه اندروید و iOS آن ارائه شده است. در طراحی و پیاده‌سازی این محصول، امکانات لازم برای رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه مانند دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و ماموریت و گزارشات کارکرد فراهم شده است.
در سبد امکانات این نرم‌افزار، گزیده‌ای از قابلیت‌های کاربردی مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه قرار داده‌ شده که نیاز مدیران به حضور در محل کار برای رسیدگی به مکاتبات و امور کارکنان را مرتفع و انجام همه این کارها را در هر مکان و زمانی مهیا می‌کند.
چارگون تلاش کرده است تا با طراحی جذاب و رعایت استانداردها، نرم‌افزاری کاربرپسند تولید کند که فاصله مدیران را با دفتر کارشان از میان بر می‌دارد.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم شراره رضائیه واگذار شده است.

اشتراک گذاری :