شرکت پتروپارس با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب پناه، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: کاربران شرکت پتروپارس پیش از این نیز تجربه بهره برداری از محصولات مختلف مجموعه نرم افزاری دیگاه شامل سرویس تبادل اطلاعات درون سازمانی sync، نرم افزار مکاتبات در حوزه اتوماسیون اداری، پایشگر، سرویس ارسال و دریافت ایمیل و فکس و سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی در حوزه زیرساخت و نرم اتفزارهای پرسنلی و تشکیلات سازمانی و حضور و غیاب و حقوق و دستمزد در حوزه منابع انسانی را دارند.
وی اضافه کرد: دیدگاه همراه، گزیده‌ای از قابلیت‌های کاربردی مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه» را داراست که نیاز مدیران به حضور در محل کار برای رسیدگی به مکاتبات و امور کارکنان ذینفع را مرتفع کرده و انجام همه این کارها را با استفاده از تلفن همراه یا تبلت از هر مکان و در هر زمان مهیا ساخته است.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآورشد: رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه همچون دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و مأموریت و گزارشات کارکرد از مهمترین این قابلیتهای این نرم افزار است.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای خشایارپاکفرواگذار شده است.

اشتراک گذاری :