پرش به محتوای اصلی

عملکرد مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان‌های مشتری چارگون ممیزی می‌شود

عملکرد مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان‌های مشتری

طرح ممیزی و سنجش عملکرد مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان‌های مشتری چارگون با همکاری همه واحدهای مختلف شرکت، اجرایی می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
عملکرد مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان‌های مشتری ممیزی می‌شوند
عملکرد مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان‌های مشتری ممیزی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی چارگون، مرکز آموزش و مشاوره چارگون با همراهی واحدهای اتوماسیون اداری و حساب‌های مشتری، طرح سنجش عملکرد مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان‌های مشتری را با هدف ارائه گزارش مبسوط به مشتریان درباره چگونگی بهره‌برداری نرم‌افزارها و نیازسنجی آموزشی و فنی آنها آغاز کرده‌اند.
در این طرح که در مرحله اول، کاربران نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه را شامل می‌شود، کارشناسان چارگون با هماهنگی سازمان‌های مشتری که از پیش انتخاب شده‌اند در سازمان‌های یادشده حاضر می‌شوند و کارکرد نرم‌افزارهای دیدگاه در همه واحدها و بخش‌های سازمان متبوع را با مشاهده نتایج عملکرد سیستم، مصاحبه با مدیران و کاربران کلیدی بررسی می‌کنند. سپس گزارشی کامل از نتیجه مشاهدات آماده می‌شود که شامل انتظارات فنی، بازنگری فرآیندها، نیازهای آموزشی و لزوم بروزرسانی نسخه نرم‌افزارها تهیه شده و به مشتری ارائه می‌شود.
بنابراین گزارش، در این فرآیند ممکن است نیاز به استقرار مجدد نرم‌افزارها احساس شود که مراتب به مشتری پیشنهاد می‌شود؛ ضمن اینکه گزارش‌های تکمیلی در صورت خواست و صلاح‌ دید مدیران سازمان‌های مشتری ‌می‌توانند به برگزاری دوره‌های آموزشی در سرفصل‌های متنوع برای واحدهای مختلف و یا بازاستقرار نرم‌افزارها و … منجر شوند.
فرزاد رحمانی، مدیرعامل چارگون با بیان اینکه همواره برای بهبود بهره‌برداری از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و استفاده موثر و کارآمد آن تلاش می‌کنیم، طرح ممیزی و سنجش عملکرد مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان‌های مشتری را پروژه‌ای بزرگ و خلاقانه در همین راستا معرفی کرد.
او گفت: در این طرح، چارگون تلاش دارد تا علاوه بر بررسی وضعیت استفاده از نرم‌افزارهای دیدگاه، اولویت‌های سازمان‌های مشتری و زمینه‌های حضور موثرتر خود در فعالیت سازمان‌ها را شناسایی کند و ضمن شناخت نیازهای واقعی برای رفع آنها برنامه‌ریزی کند.
مدیرعامل چارگون ادامه داد: ارائه این خدمات به سازما‌ن‌های مشتری از سوی چارگون در واقع، خدمت ارزش افزوده‌ای است که آن را به مشتریان می‌دهیم؛ چون معتقدیم تغییرات فرآیند‌های مختلف همراه با تغییر مدیران و کاربران و حتی عناوین شغلی سازمان‌های مشتری در طول زمان، ‌قطعا به بازنگری و نیازسنجی و ارائه خدمات مناسب احتیاج دارند که چارگون با اجرای طرح بازنگری عملکرد مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و تهیه دستور کارهای مختلف، این خدمت را به مشتریانش ارائه می‌کند.
به گفته رحمانی، در پایان تهیه دستور کارها، برنامه‌های اجرایی مختلفی تعیین می‌شوند که ممکن است برخی از آنها را چارگون انجام دهد و برخی دیگر مانند نیازهای سخت‌افزاری، تغییر فرآیندها و … متوجه سازمان مشتری باشد.
لازم به ذکر است؛ عملکرد مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه تاکنون در دانشگاه علوم پزشکی ایران، سازمان امور مالیاتی کشور، دانشگاه امیرکبیر، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، بانک توسعه صادرات ایران اجرایی شده و در هر یک از این سازمان‌ها به انجام امور تکمیلی و آموزشی مختلفی منجر شده است.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

یک دیدگاه

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.