پرش به محتوای اصلی

عملیاتی شدن سیستم ارزیابی عملکرد دیدگاه در ساختار‌های اداری تامین اجتماعی کل کشور

دبیرخانه-هیات-امنای-سازمان-تامین-اجتماعی-و-صندوق-های-تابع

نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه با اتمام برگزاری کارگاه‌های آموزشی در ادارات‌کل سازمان تامین اجتماعی و مراکز بیمه‌ای استانی در کل کشور عملیاتی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون با برگزاری کلاس‌ آموزشی سیستم ارزیابی عملکرد دیدگاه برای مدیران و کارشناسان منابع انسانی ادارات‌کل تامین اجتماعی استان‌های خوزستان، ایلام، چهارمحال بختیاری، لرستان و کردستان از این پس کلیه ساختارهای اداری تامین اجتماعی در کشور با این نرم‌افزار، فرایندهای خود را ارزیابی می‌کند.
آخرین دوره آموزشی نرم‌افزار ارزیابی عملکرد با محور چگونگی طراحی ساختار اجرایی سازمان، ساخت روابط سازمانی مرتبط مراکز و طراحی و اجرای فرایند ارزیابی سازمان و .. به صورت ویدئو کنفرانس از سوی کارشناسان چارگون سرکار خانم فاطمه بانی و جناب آقای کامیار هدایت برگزار شد.
بنابر این گزارش، به دنبال قرار گرفتن سازمان بزرگ تامین اجتماعی در فهرست کاربران نرم‌افزارهای دیدگاه، سیستم‌‌های ارزیابی عملکرد، استخدام، اعزام و پایان خدمت، پرسنلی، تشکیلات سازمانی، توسعه و آزمون، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد از راهکار مدیریت منابع انسانی دیدگاه برای استقرار در این سازمان انتخاب شدند و پس از آن، نصب و راه‌اندازی سایر نرم‌افزارها در سازمان مرکزی و ادارات استانی این مجموعه اجرایی شدند.
این پروژه بزرگ ملی با برگزاری چند جلسه ویدئو کنفرانس و آشناسازی مدیران ادارات‌کل بیمه‌ تامین اجتماعی سراسر کشور با موضوع «چگونگی پیاده‌سازی سیستم‌های منابع انسانی» آغاز شد و پس از آن با برنامه‌ریزی و تدوین جدول زمان‌بندی کارگاه‌های آموزشی کارشناسان و مدیران منابع انسانی ادارات‌کل و سازمان‌های تابعه تامین اجتماعی، ادامه یافت.
برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آغاز به کار سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه در ادارات‌کل تامین اجتماعی سراسر کشور به دلیل ویژگی‌های خاص پروژه از نظر حجم فعالیت‌ها، داده‌ها و اطلاعات و همچنین تنوع‌ بالای مشاغل به صورت دوره‌ای برای نمایندگان چندین استان همجوار طراحی شدند. کاربران ادارات‌کل تامین اجتماعی در سراسر کشور پس از آموزش در کارگاه‌های دیدگاه به سایر کاربران این سیستم‌ها در مراکز و توابع سازمان تامین اجتماعی که به بیش از ۱۰۰۰ مرکز می‌رسند، آموزش‌های لازم را منتقل می‌کنند.
در حال حاضر نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی نرم‌افزارهای حضور و غیاب،‌ حقوق و دستمزد، پرسنلی و تشکیلات دیدگاه در ادارات‌کل سازمان‌های تامین اجتماعی کشور به طور همزمان و با ورود اطلاعات و دیتاها و آموزش کاربران در دستور کار قرار گرفته است.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.