دانشگاه صنعتی اصفهان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار و خرید و تدارکات از راهکار لجستیک دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حسن محمدی – کارشناس تامین تدارکات دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: تجربه موفق برخی از دانشگاه‌های مختلف کشور در بهره‌گیری از مزیت‌های نرم‌افزارهای دیدگاه برای افزایش کارآمدی و بهره‌وری، ما را با محصولات این مجموعه آشنا کرد.
وی یکپارچگی نرم‌افزارها را مهمترین نیاز دانشگاه صنعتی اصفهان دانست و افزود: در حال حاضر چندین نرم‌افزار به صورت جزیره‌ای در بخش‌های مختلف، ‌اتوماسیون، ‌مالی و … استفاده می‌شوند که لازم است تا همگی آنها در یک بستر ارتباطی قرار بگیرند.
کارشناس تامین تدارکات دانشگاه صنعتی اصفهان یادآور شد: همکاری خود با چارگون را با 2 نرم‌افزار حسابداری انبار و خرید و تدارکات آغاز کرده‌ایم تا پس از آن در سایر بخش‌ها نیز از نرم‌افزارهای دیگر دیدگاه، بهره‌مند شویم.
محمدی اضافه کرد: در حوزه حسابداری انبار و خرید و تدارکات به گزارش‌هایی جامع از صورت‌های مالی و … نیازمندیم که امیدواریم نرم‌افزارهای دیدگاه این داشبوردها را در اختیارمان بگذارند.
وی همچنین پشتیبانی از نرم‌افزارها را معیاری مهم و تاثیرگذار در بهره‌وری سازمان‌ها دانست و گفت: تجربه سایر کاربران دیدگاه از پشتیبانی مسئولانه چارگون حکایت دارد.
گفتنی است از سوی چارگون مدیریت این پروژه را جناب آقای علی قاسم‌پور برعهده دارد.

اشتراک گذاری :