مدیران شرکت انرژی‌سازان تکین نرم‌افزارهای BPMS و مکاتبات 5 را از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه برای نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی برگزیدند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت انرژی‌سازان تکین با اتخاذ رویکرد مدیریتی نوین  و ایجاد بستری روان و هم‌سو برای فعالیت‌ها و امور جاری شرکت خود، نرم‌افزار BPMS5 را برگزیده است.
مهمترین ارزش افزوده نرم‌افزار5 BPMS مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه برای شرکت انرژی‌سازان تکین، ایجاد یک فرآیند کسب و کار شبکه‌ای و بهم پیوسته‌ از فعالیت‌های این شرکت است که مدیران ارشد را در رسیدن به اهداف استراتژیک شرکت یاری می‌کند.
نرم‌افزار BPMS  از طریق یکپارچگی با سایر بخش‌های مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه این شرکت را برای طراحی فرم‌ها و فرآیندهای خاص منظوره در قالب‌ راهکارهای مختلف توانمند می‌کند و  قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران نهایی قرار می‌دهد.
شرکت انرژی‌سازان تکین همچنین نرم‌افزار مکاتبات5 را از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه برگزیده است تا در ایجاد ساختار اداری و مکاتباتی خود تحولی چشمگیر ایجاد کند.
شرکت چارگون، نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه را با توسعه‌یافتگی و بهبود بیشتری نسبت به نسل قبل این نرم‌افزار به سازمان‌های مشتری ارائه می‌کند.
این نرم‌افزار با طراحی یکپارچگی و پشتیبانی فرآیندهای اداری و مکاتباتی مختلف از جمله نامه اداری، فکس نامه، پست الکترونیک، پیش‌نویس، تعریف گردش کار و … زیرساختی قوی و کامل برای رفع کلیه نیازهای شرکت انرژی سازان تکین را فراهم می‌کند. نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات ۵ از راهکار اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه با امکانات و قابلیت‌های متعدد، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را ممکن می‌‌کند.
از جدیدترین قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات5 علاوه بر مکانیزه شدن فرآیندهای اداری و پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین می‌توان به حذف کاغذ از ساختار اداری، استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)،عدم نیاز به آپدیت office، امکان گفت‌و‌گو chat وcollaboration ،Drag and drop و افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و … اشاره کرد.
لازم به ذکر است که مدیریت این پروژه از سوی چارگون به  سرکار خانم شراره رضائیه واگذار شده است.

اشتراک گذاری :