دانشگاه خوارزمی (دانشگاه علوم اقتصادی سابق) با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه و مدیریت فرآیندها همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

میلاد پاکنژاد، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: کاربران دانشگاه خوارزمی (دانشگاه علوم اقتصادی سابق) پیش از این تجربه به کارگیری نرم‌افزارهای مختلف حوزه منابع انسانی و اتوماسیون اداری را داشته‌اند و نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب و نیز نرم‌افزارهای مکاتبات، مدیریت اسناد، کارها، ‌جلسات و رهگیری نامه در این مجموعه در حال کار است.
وی ادامه داد: این دانشگاه از مشتریان قدیمی چارگون است که از نرم‌افزار پایشگر و وب‌سرویس‌های زیرساخت ارسال و دریافت فکس وسرویس تبادل اطلاعات برن سازمانی ECE نیز بهره می‌برد.
کارشناس فروش محصول چارگون خاطرنشان کرد: مدیریت فرآیند کسب‌وکار، رویکردی نوین در مدیریت است که از شبکه پیوسته‌ فعالیت‌ها با ارزش افزوده، تشکیل شده تا یک هدف واحد سازمانی را به اجرا در بیاورد.
به گفته پاکنژاد،‌ نرم‌افزار BPMS مجموعه دیدگاه، ابزارهای متعددی را برای طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی و نظارت بر اجرای فرآیندها و تصمیم‌‌گیری درباره آنها در خود جای داده است.
لازم به ذکر است که مدیریت این پروژه از سوی چارگون را سرکار خانم مهسا اشرفی برعهده دارد.

اشتراک گذاری :