پرش به محتوای اصلی

کارشناس استقرار منابع انسانی چارگون: نرم‌افزار مدیریت مزایا بسترساز توزیع عدالت در سازمان‌هاست

کارشناس استقرار منابع انسانی چارگون تاکیدکرد: تکمیل زنجیره نظام «جبران خدمات» در سازمان‌های مشتری برای توزیع عادلانه و قانونمند مزایا، پاداش،‌ اضافه‌کاری و کارانه به کارکنان زمینه‌ساز تولید و ارائه نرم‌افزار مدیریت مزایا در راهکار مدیریت منابع انسانی دیدگاه بوده است.

سوده کهرام در پاسخ به این سئوال که چه نیازسنجی‌هایی در سازمان‌های مشتری به تولید نرم‌افزار «مدیریت مزایا» در مجموعه نرم افزاری دیدگاه منجر شده است به روابط عمومی چارگون گفت: در برخی از سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و حتی برخی شرکت‌های خصوصی در حوزه‌های مختلف، ‌یک نوع پرداختی به پرسنل وجود دارد که با ساعات حضور آنها در محیط کار مرتبط نیست و معمولا هزینه‌های آن از محل بودجه خارج شمول، تامین می‌شود. این بودجه در قالب‌های مختلف که اغلب شامل قالب اضافه‌کار، مزایا، پاداش،‌ کارانه، امتیاز،‌ماموریت و … به پرسنل اعطا می‌شود.
وی ادامه داد: پیش از این در نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه، قابلیتی برای محاسبله این نوع پرداختی‌ها وجود داشت که با گسترده‌تر شدن نیازها و ساختارهای دلخواه مشتریان، دیگر پاسخگوی نیاز آنها نبود.
به گفته وی، درخواست‌های دو سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزارت ورزش و جوانان و سازمان دامپزشکی کشور برای پیاده‌سازی سیستمی که انواع محاسبات و شیوه‌های پرداخت مزایا به پرسنل را پوشش دهد، موجب شد تا تیم فنی تولید نرم‌افزارهای منابع انسانی چارگون برای تولید یک نرم‌افزار اختصاصی در این زمینه اقدام کند.
کارشناس استقرار منابع انسانی چارگون با بیان اینکه در کارکردهای این سیستم علاوه بر امکان ثبت اضافه‌کار به نظر مدیران، سقف ساعتی و مبلغ قابل پرداخت نیز توجه شده است افزود:‌ برای بهره‌گیری از قابلیت‌های نرم‌افزار مدیریت مزایا به گزارش‌ها و خروجی‌هایی از نرم‌افزار پرسنلی و حضور و غیاب (احکام آیتم‌های حکمی، اطلاعات پرسنلی و آیتم‌های کارکرد) نیاز داریم.
وی اضافه کرد: لازم است تا کنترل سقف بر روی ساعات اضافه کار پرسنل و واحد وجود داشته باشد. مثلا برای پرسنل رسمی سقف ۱۷۵ ساعت و برای پرسنل قراردادی سقف ۱۲۰ ساعت و یا … و همچنین میزان سقف مبالغ اضافه کار در نظر گرفته شود. همچنین امکان تعیین مجموع ساعات یا بودجه قابل تخصیص به هر واحد وجود دارد.
به گفته کهرام، نرم‌افزار مدیریت مزایا با تحلیل و پویش این اطلاعات به ساده‌ترین روش می‌تواند مدیران دستگاه‌های و سازمان‌های دولتی و خصوصی را برای ارائه مزایا به پرسنل خود همراه کند.
وی خاطرنشان کرد: نرم‌افزار مدیریت مزایا با وجود ساختار منعطف و پویا می‌تواند در کلیه قالب‌های معمول و متناسب با ساختار اداری و مالی هر سازمان مشتری در زمینه محاسبه اضافه‌کار، کارانه، ماموریت، پاداش ، امتیاز و … خروجی‌های مطمئن و قابل استناد ارائه کند که در نهایت توزیع عدالت را در سازمان‌ها به همراه داشته باشد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.