پرش به محتوای اصلی

مدیر جدید راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه: تلاش می‌کنیم همچنان در نوآوری‌های سیستم‌های اتوماسیون اداری، اولین و بهترین باشیم

مدیر جدید راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه

مهسا اشرفی- مدیر جدید راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه گفت: تمرکز روی برنامه‌های راهبردی است که نتایج آن بطور مستقیم در افزایش سطح رضایت‌مشتریان تاثیرگذار خواهد بود.

گفت وگو با مدیر جدید راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه
گفت وگو با مدیر جدید راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون، طرح «چارگون 98» عنوانی برای استراتژی‌های مدیریتی چارگون در سال جدید است تا بار دیگر بر اساس تجربه‌های موفق پیشین خود در زمینه تحولات درون سازمانی، تغییرات جدیدی را در لایه‌های مدیریتی، اعمال کند. این تغییرات، تلاشی است تا چارگون بتواند ضمن بهره‌مندی از توان تخصصی و مدیریتی همکاران در نقش‌های جدید، محصولات و خدمات نوآورانه و ارزش‌های بیشتر و‌ بزرگ‌تری را برای مشتریان‌ش به ارمغان بیارد. بر اساس این تغییرات، خانم مهندس مهسا اشرفی به سمت مدیریت راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه منصوب شده است.

فرزاد رحمانی – مدیر عامل چارگون درباره این انتخاب معتقد است: «حوزه عملکردی اتوماسیون اداری دیدگاه با سابقه‌ درخشان و نفوذ بسیار گسترده‌ در بین مشتریان چارگون، از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. این راهکار از این پس، سرکار خانم مهسا اشرفی را در راس تیم مدیریتی خود خواهد داشت. مهسا اشرفی سال‌های زیادی‌ست که با مشتریان چارگون در ارتباط مستقیم است و از نیازمندی‌های ایشان، آگاهی کامل دارد. مطمئنیم با اتکا به این تجربه ارزشمند و اراده قوی او که همیشه رضایت مشتری را بر هر چیز دیگر مقدم می‌شمارد، شاهد توسعه روزافزون راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه خواهیم بود.

 تمرکز ما روی برنامه‌های راهبردی خواهد بود

سابقه و کارنامه کاری مهسا اشرفی برای اغلب مشتریان چارگون مشخص است؛ چراکه او پیش از این وظیفه خطیر و حساس رهبری دفتر مدیران پروژه چارگون را برعهده داشته است.
وی درباره حضورش در سمت جدید تاکید کرد: امروز بزرگترین سهم کاربران اتوماسیون اداری کشور را چارگون در اختیار دارد. این جایگاه فوق‌العاده در بازار که حاصل اعتماد مشتریان به ما بوده، انگیزه‌ و مسئولیت ما را برای حفظ و ارتقای بالاتر آن، بیشتر می‌کند. بنابراین تمرکز ما روی برنامه‌های راهبردی خواهد بود که نتایج آن بطور مستقیم در افزایش سطح رضایت‌ مشتریان تاثیرگذار است.
مدیر راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه ادامه داد: رویکرد ما برای توسعه محصولات، خلق ارزش‌های جدید در این حوزه از کسب و کار خواهد بود. ما تلاش خواهیم کرد مثل گذشته در بسیاری از نوآوری‌های سیستم‌های اتوماسیون اداری، اولین و بهترین باشیم.
وی درباره اهمیت و جایگاه استقرار پروژه در راهکار نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری نیز تصریح کرد: استقرار نرم‌افزار به سبک چارگون همیشه یکی از بازوی‌های قدرتمند این تیم بوده است. این موفقیت حاصل تجربه ارزشمند این تیم از اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه بزرگ و متوسط است. چارگون تلاش کرده است تا در کنار ایجاد تغییر و بهینه‌سازی در سازمان‌ها،زمینه بهره‌برداری بیشتر کاربران و لذت بردن آنها از کار با نرم‌افزار را  مدنظر داشته باشد.
به گفته اشرفی، موفقیت‌های فروش محصول در کنار استقبال مشتریان فعلی برای ارتقای نرم‌افزارها به آخرین نسل‌های توسعه‌یافته، برنامه ما در راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه را مشخص کرده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کاربران میلیونی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه  با چابکی بیشتری پشتیبانی می‌شوند

اشرفی با بیان اینکه ما به زودی تیم استقرار را برای ارائه خدمات سریع‌تر تقویت خواهیم کرد، افزود: برنامه جدی داریم تا کاربران میلیونی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در کشور با چابکی بیشتری پشتیبانی و حمایت شوند؛ چراکه معتقدیم تجربه کاربران از دریافت خدمات پشتیبانی یکی از عوامل مهم حفظ و ارتقای سطح رضایت مشتری است.

وی ادامه داد: برنامه ما برای پشتیبانی، توسعه خدمات پیشگیرانه به جهت جلوگیری از وقوع اشکال خواهد بود. بازخورد و امتیاز مشتریان نسبت به دریافت خدمات، در برنامه و تصمیمات آتی تیم ما نقش پراهمیتی دارد.
مدیر راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه خاطرنشان کرد: از اینکه عضوی از تیم بزرگ و پُرانرژی اتوماسیون اداری هستم خوشحالم و امیدوارم با کمک دوستانم در تیم بتوانیم ارزش‌های بیشتری برای مشتریان و چارگون بسازیم.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.