مرکز آموزش و مشاوره شرکت چارگون، کارگاهی تخصصی با موضوع «پرورش رهبران سازمانی» را برای مدیران منابع انسانی سازمان‌های مشتری خود، برگزار می‌کند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون در این کارگاه تخصصی که روز پنج‌شنبه 4 آبانماه برگزار خواهد شد سرفصل‌های متعدد آموزشی با محور معرفی یکی از معتبرترین چارچوب‌های رهبری و آشنایی با 5 ویژگی عملی و 30 ویژگی رفتاری یک مدیر که می‌تواند یک رهبرسازمانی باشد به حاضرین آموزش داده می‌شود.
آقایان عماد قائنی و مجید کیانپور از شرکت تجربه شاپرک آبی، مدرسان این کارگاه آموزشی خواهند بود. آنها بهترین تجارب بین‌المللی و ایرانی در زمینه پرورش رهبران سازمانی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند تا در طراحی برنامه‌های توسعه‌ای اثربخش در توانمندسازی مدیران، سازمان‌های مشتری چارگون را راهنمایی کنند.
به گزارش روابط عمومی چارگون از آنجا که موفقیت پایدار یک سازمان به وجود رهبرانی توانمند که توانایی تشکیل تیم‌هایی کارآمد و هدایت آنها در مسیر اهداف سازمان بستگی دارد، یافتن افراد با استعداد و پرورش آنان برای پذیرفتن مسئولیت‌های بیشتر و کسب موفقیت ضروری است.
آمارها و مطالعات مدیریتی در زمینه رهبری نشان می‌دهند که در سال ۲015 سازمان‌های مختلف در سراسر دنیا بیش از 50 میلیارد دلار برای پرورش رهبران خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند؛ چراکه بعد از همسویی شغل و علاقمندی‌ها، رهبری مهمترین عامل در رضایت کارکنان است؛ بنابراین در اختیار داشتن رهبران توانمند نه تنها منجر به نگهداشت کارکنان سازمان‌ می‌شود؛ بلکه آنها را برای انجام هرچه بهتر وظایف خود تشویق می‌کند.
مرکز آموزش و مشاوره چارگون تلاش دارد تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود از طریق اساتید برجسته حوزه آموزش با معرفی ویژگی‌ها و رفتارهای رهبران سازمانی، چگونگی شناسایی افراد مستعد برای رهبری سازمانی، معرفی بهترین تجارب پرورش رهبران سازمانی و معرفی تجربیات پرورش رهبران در سازمان‌های ایرانی و بین‌المللی، سازمان‌های مشتری خود را در تحقق اهداف سازمانی‌شان، همراهی کند.
گفتنی است؛ کارگاه تخصصی «پرورش رهبران سازمانی» ۴ آبان‌ماه در هتل مدیا از ساعت 9 الی 17 میزبان مدیران مدعو از سازمان‌های مشتری چارگون خواهد بود.

اشتراک گذاری :