پرش به محتوای اصلی

سرپرست گروه مسئولین حساب چارگون خبر داد:تعیین مسئول حساب برای بیش از 300 سازمان مشتری

تغییر نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه متناسب با بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی کشور

سرپرست گروه مسئولین حساب چارگون از تعیین مسئولین حساب بیش از 300 سازمان مشتری خبرداد و گفت: ‌این روال برای همه سازمان‌های مشتری چارگون اعمال خواهد شد.
سرور رضایی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: به دنبال تشکیل دفتر مسئولین حساب در شرکت، شناسایی و اولویت‌بندی سازمان‌های مشتری بر اساس قراردادهای پشتیبانی و میزان مراجعات آنها انجام و برای بیش از 300 سازمان مسئول حساب تعیین شده است.
وی ادامه داد: شرکت چارگون با تشکیل دفتر مسئولین حساب تلاش می‌کند تا داوطلبانه به سراغ سازمان‌های مشتری برود و با بازنگری و بررسی مجدد کارکرد نرم‌افزارهای دیدگاه برای موانع و مشکلات احتمالی آنها برنامه عملیاتی ترمیم و توسعه‌ ارائه کند.
وی خاطرنشان کرد: چارگون در مسیر فعالیت خود برای افزایش رضایتمندی مشتریانش دست به ابتکارات جدید و جدی زده است مثلا در ابتدای کار مسائل مطرح در پروژه‌ها توسط مدیران پروژه و استقرار پیگیری می‌شد. بعدها مشکلات برای رسیدگی به واحد پشتیبانی ارجاع داده شد که در حال حاضر نیز مشغول ارائه خدمات به سازمان‌های مشتری است و تا حدود زیادی مسائل و نگرانی‌های مشتریان را برطرف کرده است.
سرپرست گروه مسئولین حساب چارگون درباره تفاوت عملکرد این دفتر با واحد پشتیبانی گفت: کار اصلی دفتر مسئولین حساب، پیگیری چگونگی کارکرد مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان‌های مشتری به صورت داوطلبانه است که لزوما به ارجاع مشکلات و موانع از سوی آنها وابسته نیست.
به گفته وی، مسئولین حساب چارگون با هر مشتری که 3 ماه از آخرین تماس او با چارگون می‌گذرد قطعا ارتباط می‌گیرند و از روال‌ها و فرآیندهای اجرای دیدگاه پرس وجو می‌کنند.
رضایی تصریح کرد: مسئول حساب درباره هر سازمان مشتری وظیفه ارتباط‌ با آنها و بررسی فرآیندها و روال‌ها را برعهده دارد تا در نهایت با گزارش‌گیری صحیح و با دقت،‌ پیشنهادهای خود را برای ارتقای سطح بهره‌وری مجموعه دیدگاه به مشتریان ارائه کند.
وی با بیان اینکه دفتر مسئولین حساب در آغاز راه است، افزود: ما برای دستیابی به موفقیت راه زیادی را در پیش داریم و در تلاشیم تا رفته‌رفته استراتژی و برنامه راهبردی خود را تکمیل‌ و به روز کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر بررسی‌ها نشان می‌دهد، نرم‌افزارهای مالی و لجستیک دیدگاه بیشترین تقاضا برای پشتیبانی و حمایت را دارند که ما نیز در دفتر مسئولین حساب به طور ویژه بر آنها تمرکز کرده‌ و در کنار سازمان‌های مشتری ایستاده‌ایم.
وی افزود: در حوزه اتوماسیون و منابع انسانی به دلیل کثرت سازمان‌های مشتری قطعا بر اساس اولویت‌‌‌هایی حضور خواهیم یافت.
سرپرست گروه مسئولین حساب چارگون با اشاره بر ضرورت طراحی ابزارهای رضایت‌سنجی و خدمات متنوع برای سازمان‌های مشتری گفت:‌ چارگون خود را نسبت به احقاق حقوق مشتریان متعهد می‌داند و با تشکیل دفتر مسئولین حساب در راه اجرای این تعهد قدم برداشته است.
به گفته وی برخی از مشتریان چارگون به دلیل سالها همکاری و قرارداد طولانی مدت، از امکانات و خدماتی مثل ممیزی؛ آموزش و استقرار نیرو و… بی‌خبرند و ما وظیفه داریم این اطلاعات را به آنها ارائه کنیم.
وی همچنین بر ضرورت طراحی خدمات جدید بر اساس نیاز و درخواست مشتریان تاکید کرد و گفت: تقویت و کنترل سیستم تیکتینگ، بهینه‌سازی سیستم پشتیبانی و رسیدگی ویژه به ابزارهای ارتباط مشتری با چارگون مانند تلفن‌ها، سایت و کارشناسان پاسخ‌گو از دغدغه‌های دفتر مسئولین حساب است.
سرپرست گروه مسئولین حساب چارگون بازتاب اقدام داوطلبانه شرکت برای ممیزی روال‌ها در سازمان‌های مشتری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازنگری و بررسی مجدد مجموعه دیدگاه در بسیاری از سازمان‌ها موجب زنده و پویا شدن سیستم‌ها شده که این امر در مشتریان احساس خوبی ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما مراقبت از رضایتمندی مشتریان است ادامه داد: به عنوان مثال پس از حضور مسئول حساب در استانداری اردبیل، کارشناس چارگون از 9 تا 13 اردیبهشت ماه در نهاد مستقر شد تا به درخواست مدیران سیستم اتوماسیون دیدگاه در این مجموعه را تا پیش از برگزاری انتخابات بررسی و موانع آن را برطرف کند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.