دانشکده فنی مهندسی گلپایگان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

دانشکده فنی مهندسی گلپایگان مشتری چارگون شد

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، دانشکده فنی مهندسی گلپایگان در سال ۱۳۷۹ با حمایت علمی دانشگاه صنعتی شریف و حمایت مالی مدیریت وقت شرکت سایپا در شهر گلپایگان تأسیس شد. این دانشکده کار خود را با جذب ۵۰ دانشجو در دو رشته مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع آغاز کرد.
شاخصه ی بارز این دانشکده که فارغ التحصیلان آن را از فارغ التحصیلان سایر دانشگاهها متمایز می‌کند، طرح کارورزی دانشجویان در دوران تحصیل است که طی آن، دانشجویان از طرف دانشگاه در یکی از صنایع منطقه مشغول به فعالیت شده و در طی دوران تحصیل با محیط صنعت و مشکلات آن آشنا می‌شوند. در واقع، دانشجویان آموخته های تئوری خود در دانشگاه را به صورت عملی در محیط صنعت به کار می‌گیرند.
در حال حاضر حدود ۴۰۰۰ متر مربع فضای اداری و آموزشی و ۱۴۰۰ متر مربع نیز فضای خوابگاهی در مجموعه دانشکده وجود دارد که در طرح توسعه دانشکده، در طی سالهای آتی، فضای آموزشی به میزان ۳۰۰۰ متر مربع و فضای خوابگاهی به میزان ۱۶۰۰ متر مربع توسعه خواهد یافت.
سایت اینترنتی دانشکده فنی مهندسی گلپایگان با آدرسhttps://www.gut.ac.ir در دسترس است.

اشتراک گذاری :