شرکت چارگون در هفتمین گردهمایی سالانه مشتریانش از 10 سازمان الکترونیکی برتر بهره‌بردار از نرم‌افزارهای دیدگاه، ‌تقدیر می‌کند.

سازمان برگزیده 96
سازمان برگزیده 96

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، فرآیند ارزیابی برگزیدگان به دلیل دامنه گسترده سازمان‌های استفاده کننده از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه که بیش از ١٢٠٠ مجموعه را در بر می‌گیرد در ۳سطح سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک انجام می‌شود.
رده‌بندی نهایی و انتخاب سازمان‌ الکترونیکی برتر در هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون نیز مانند سال‌های گذشته از میان کاربران مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه و با مشارکت و خودارزیابی سازمان‌های مشتری انجام خواهد شد.
بنابراین گزارش، معیارهای نهایی انتخاب، ابعاد و حجم پروژه، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ سیستم‌ها در سازمان‌ها را شامل می‌شود.
هدف چارگون از انتخاب و اعلام سازمان‌های الکترونیکی برتر، پاسداشت تلاش مشتریان در الکترونیکی کردن فرآیندهای سازمانی و ارائه الگوهای برتر برای سایر سازمان‌های مشتری است.
گفتنی است؛در سال‌های گذشته نیز همین معیارها برای انتخاب سازمان‌های الکترونیکی برتر پیش‌بینی شده بود که برگزیدگان متعددی از حوزه‌های مختلف آموزشی، اقتصادی، علمی، پژوهشی، صنعتی ،‌بهداشتی و … را در بر گرفت.
سال گذشته و در جریان برگزاری ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون که روز ۱۸ دی‌ماه با حضور مدیران و کارشناسان بیش از ۱۳۰۰ سازمان مشتری و شعار «کیفیت زندگی سازمانی» در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، سازمان‌های مشتری مانند بانک کشاورزی، بیمه کارآفرین،‌استانداری سمنان، شهرداری اندیشه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور، سازمان غذا و دارو، دانشگاه علوم پزشکی قم، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در بخش اعلام سازمان الکترونیکی برتر معرفی شدند و لوح تقدیر دریافت کردند.

اشتراک گذاری :