مدیر پروژه چارگون از نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مختلف راهکار منابع انسانی و لجستیک دیدگاه در بانک حکمت ایرانیان خبر داد.
علی قاسم‌پور به روابط عمومی چارگون گفت: تجربه موفق ما در بانک آینده، ‌مدیران بانک حکمت ایرانیان را به بهره‌برداری از سیستم‌های یکپارچه حوزه منابع انسانی و لجستیک دیدگاه ‌ترغیب کرده است.
وی ادامه داد: این بانک در نخستین همکاری خود با چارگون، نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار، اموال و دارایی‌های ثابت و نرم‌افزار خرید و تدارکات از راهکار لجستیک و نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، پرسنلی، حقوق و دستمزد،‌ پیشنهادات و ارزیابی عملکرد را از راهکار منابع انسانی مجموعه دیدگاه،‌ برگزیده‌اند.
علی قاسم‌پور درباره ابعاد پروژه بانک حکمت ایرانیان گفت: وجود 1200 کاربر و 1500 پرسنل در این بانک و تاکید مدیران آن بر یکپارچگی و بستر پیوسته ارتباطی پروژه بزرگی را رقم زده است که خوشبختانه چارگون در این زمینه تجربه کافی و کارنامه‌ای موفق دارد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نرم‌افزارهای حوزه لجستیک دیدگاه در بانک حکمت ایرانیان در حال پیاده‌سازی و نصب هستند و با توجه به نبود سابقه بهره‌برداری از این نرم‌افزارها، تلاش ما این است که تا پایان ماه جاری، راه‌اندازی همه نرم‌افزارها و ورود کامل اطلاعات در آنها را به اتمام برسانیم.
مدیر پروژه چارگون یادآورشد: در حوزه مدیریت منابع انسانی نیز به دلیل عدم پوشش نیازهای بانک به ویژه در حوزه ارائه گزارش‌های تجمیعی توسط نرم‌افزار قبلی و ناقص بودن ساختار اطلاعات،‌ نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه به دلیل انسجام و یکپارچگی و همچنین وجود ابزارهای گزارش‌ساز برای نصب و بهره‌برداری در بانک حکمت ایرانیان انتخاب شده‌اند.
قاسم‌پور با بیان اینکه افزایش کارآیی یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که همه سازمان‌ها و نهادهای بزرگ با آن مواجه هستند،‌ افزود:‌ چارگون با تمرکز بر شناخت بازار و نیازهای خاص بانک‌ حکمت ایرانیان سیستم‌های منابع انسانی و لجستیک دیدگاه را متناسب با نیازهای موجود و در جهت افزایش کارایی و بهره‌وری مجموعه بانک، عملیاتی می‌کند که امیدواریم اثرات مثبت آن به زودی در فعالیت‌های بانک، پدیدار شوند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :