کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون از جایگزینی نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه و تغییر مکانیزاسیون اداری دانشگاه سراسری قم خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

امیر حسن‌زاده- در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: دانشگاه قم که از سال 1390 تا کنون حدود 400 هزار نامه در نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه 4 به ثبت رسانده برای بهره‌مندی از مزیت‌های نسل جدید دیدگاه و اصلاح روال‌های اداری، مکاتبات 5 را جایگزین نسخه قبلی آن کرد.
وی تاکید کرد: با حضور کارشناسان چارگون و پس از برگزاری کلاس‌های آموزش عمومی و معرفی امکانات نسل جدید  مکاتبات 5، فاز عملیاتی‌سازی نرم‌افزار برای مسئولین ثبت، کارشناسان و کاربران امور اداری دانشگاه، انجام شد و قابلیت‌های جدید نرم‌افزار مانند جستجو در پوشه جاری، طبقه‌بندی رنگی مکتوبات و … مورد توجه آنها قرار گرفت.
به گفته حسن زاده، در جریان برگزاری کلاس آموزشی نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه در دانشگاه قم، جناب آقای دکتر دیرباز -ریاست این دانشگاه ضمن تمجید از تغییرات صورت گرفته در نسخه جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، نحوه ارائه خدمات چارگون و استقرار و پیاده‌سازی نرم‌افزارها را بسیار رضایت بخش و کارآمد توصیف کرد.
وی یادآور شد: جناب آقای مهندس اشعری- مسئول سامانه‌های اطلاعاتی دانشگاه قم نیز ضمن اظهار امیدواری از تغییر روال‌های مکاتباتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های نرم‌افزا مکاتبات 5 دیدگاه، تداوم بررسی‌ها و ممیزی‌های نرم‌افزارهای دیدگاه در این مجموعه را خواستار شد.
کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون تصریح کرد: پس از جایگزینی نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، توسعه قابلیت‌ها و کارایی این نرم‌افزار و همچنین سرعت و دقت بیشتر آن به شدت مورد توجه کاربران دانشگاه قرار گرفت.
وی افزود:‌ از نظر کاربران دانشگاه قم، قابلیت پوشش نرم‌افزار با انواع مرورگرها و عدم وابستگی به مرورگر‌IE، امکان استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری با باز کردن چندین پنجره و همچنین امکان ارتباط و تعامل با سایر کاربران با یکدیگر، تحولی بزرگی در توسعه و بهبود نرم‌افزار مکاتبات مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به شمار می‌آید.
گفتنی است؛ در دانشگاه قم  علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات، نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد از راهکار مدیریت منابع انسانی دیدگاه نیز عملیاتی شده‌اند.

اشتراک گذاری :