شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و دیدگاه همراه در جمع مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

میلاد پاکنژاد کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم نرم افزار مکاتبات، دیدگاه همراه و سرویس ارسال و دریافت فکس را از چارگون خریداری کرده است تا به کمک این ابزار، ساختار اداری خود را سامان‌دهی کند.
او با اشاره به مزیت‌ها و ویژگی‌های نرم افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه تاکید کرد: نرم افزار مکاتبات دیدگاه با قابلیت‌های متعدد از جمله مدیریت دبیرخانه‌ها، تعریف ساختار بایگانی سازمان، حذف کاغذ از گردش مکاتبات، امکان بایگانی، آرشیو و جستجو و گزارش‌گیری از کلیه مراحل گردش مستندات به بهبود ساختار اداری سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآورشد: طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه اداری، فرم‌های پویا، فکس نامه، پست الکترونیک، پیش‌نویس و تعاملات شخصی، امکان تعریف گردش کار و انتساب مستندات مختلف به چرخه‌های از پیش تعیین‌شده از سوی دیگر، مجموعه مکاتبات را به یک زیرساخت قوی و کامل برای رفع کلیه نیازهای سازمان تبدیل کرده است.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم مهسا اشرفی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :