فرزندان کارمندان و همکاران چارگونی با هدف آشنایی فرزندان با محل کار پدران و مادرانشان امسال نیز مهمان چارگون خواهند بود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

poster jashn kodak

به گزارش روابط عمومی چارگون، پنجمین جشن حضور فرزندان کارمندان با هدف آشنایی فرزندان با محل کار پدران و مادرانشان سه‌شنبه 16 شهریور ماه در چارگون برگزار می‌شود. بر اساس این طرح که در کمیته رفاهی چارگون طرح‌ریزی شده است، فرزندان همکاران از گروه‌های سنی مختلف از یک سال تا ۱۰ سال از ساعت ۹ صبح مهمان چارگون خواهند بود.
آنها بعد از صرف صبحانه به همراه والدینشان برای بازی و تفریح به مجتمع تجاری و فرهنگی کوروش می‌روند. بعد از بازگشت و صرف ناهار برای آشنایی با فضای کاری والدین خود و تعامل با سایر همکاران آنها در دو ساختمان چارگون، اوقاتی را سپری می‌کنند تا به تصویری مثبت و شفاف از محیط کار، موقعیت شغلی و مسئولیت‌های کاری والدین خود دست پیدا کنند.
بنابراین گزارش، تعیین روزی برای حضور فزرندان همکاران در محل کار، برنامه‌ای انگیزشی در حوزه مدیریت منابع انسانی است که  در سطح انگیزشی همکاران و همچنین ساختن الگویی برای آینده فرزندان، تاثیرگذار خواهد بود.
گفتنی است؛ در 4 دوره گذشته‌ جشن کودکان چارگون نیز برنامه‌های متنوعی مانند قصه‌خوانی، آشنایی با بازی‌های سنتی و قدیمی و کارگاه‌های نقاشی برای بخش تفریح و سرگرمی کودکان طراحی شده بود که با استقبال آنها همراه بود.

اشتراک گذاری :