سرپرست پروژه نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه سیستان و بلوچستان از عملیاتی‌سازی پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در این دانشگاه خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

سرکار خانم مهندس غلامی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اعلام این خبر افزود: این سامانه با هدف کاهش مراجعین حضوری دانشگاه اعم از دانشجو، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه نصب و راه‌اندازی می‌شود.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه، مخاطبین می‌توانند نامه و درخواست خود را ثبت و مستقیما آن را به دبیرخانه دانشگاه ارسال کنند. پس از آن، نامه ثبت شده در نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه به گردش می‌افتد و فرآیند تعریف شده را طی می‌کند؛ ضمن اینکه تاییدیه دریافت نامه از طریق وب‌سایت یا پیامک به مراجعین اطلاع‌رسانی می‌شود.
مهندس غلامی خاطرنشان کرد:‌ سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در تحقق «میز خدمت الکترونیکی» مورد نظر دولت برای ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعین بسیار کمک‌کننده است.
به گفته، سرپرست پروژه نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه سیستان و بلوچستان، سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه علاوه بر کاهش چشمگیر مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه، عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی نامه‌ها، اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری را حذف می‌کند.
به گزارش روابط عمومی چارگون، کاربران دانشگاه سیستان و بلوچستان پیش از این نیز به نرم‌افزارهای مکاتبات، ‌دیدگاه همراه و سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل، فکس، ECE و LINK از حوزه اتوماسیون اداری را داشته‌اند؛ به طوریکه در حال حاضر سیستم مکاتبات دیدگاه برای ١٠٠٠ نفر در این مجموعه، عملیاتی شده است.
از حوزه سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی و لجستیک دیدگاه نیز نرم‌افزارهای بیمه مکمل، بازنشستگی و حقوق و دستمزد، انبار، اموال و خرید و تدارکات، تشکیلات سازمانی، پرسنلی، حضور و غیاب و نرم‌افزار bpms دیدگاه، زمینه خدمات‌دهی مکانیزه به 1400 پرسنل این دانشگاه را فراهم کرده‌اند.
استقرار نرم‌افزارهای دیدگاه، نگاه فرآیند‌محور و ضابطه‌مند نسبت به عملیا‌ت‌ اداری، جلوگیری از عملکرد جزیره‌ای و منفرد، بهره‌مندی از مزیت‌های بستر منعطف و یکپارچگی نرم‌افزارها و همچنین کارآمدی و بهره وری را برای دانشگاه سیستان و بلوچستان به همراه داشته است.
لازم به ذکر است که از سوی چارگون، جناب آقای مهدی راد مدیریت این پروژه را در دانشگاه سیستان و بلوچستان برعهده دارد.

اشتراک گذاری :