پرش به محتوای اصلی

ارائه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه به 9 سازمان مشتری چارگون

اتوماسیون اداری دیدگاه در سازمان_های مشتری

نرم‌افزارهای مختلف اتوماسیون اداری دیدگاه برای ایجاد تحول در ساختار سازمانی و مکتوبات اداری به 9 سازمان مشتری چارگون عرضه شد .

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
اتوماسیون اداری دیدگاه
اتوماسیون اداری دیدگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون، با فروش لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مکاتبات 5، دیدگاه همراه، فکس، Link و ECE کارگزاری آرمون بورس و شرکت‌های داتام، شرکت کیمیا پترو گاز ایلیا، شرکت دوران الکتریک، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گروه احیاء در جمع بهره‌برداران نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه قرار گرفتند.
از آنجا که شرکت چارگون، همواره پوشش همه جانبه نیازهای کاربران اتوماسیون اداری را به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین هدف خود در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، مورد توجه قرار داده است؛‌ توسعه ضریب نفوذ این نرم‌افزارها در انواع کسب و کارهای ایرانی را با اولویت‌ و تمرکز بر بازارهای جدید و متنوع پیگیری می‌کند.
نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در کسب وکارهای مختلف علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها ، آرشیو و مدیریت اسناد را نیز به مدیران و کاربران اعطاء می‌کند.
این نرم‌افزار با قابلیت‌هایی مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو chat ,collaboration ،Drag and drop  سرعت و دقت بیشتر در انجام کارها را  به کاربران می‌دهد.
بنابراین گزارش، شبکه بهداشت و درمان ماهشهر با اپلیکیشن مکاتبات و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با نرم‌افزار پیشخوان همراه از دیگر سازمان‌هایی هستند به نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه تجهیز شده‌اند.
دیدگاه همراه، پلتفرم همراه محصولات نرم‌افزاری شرکت چارگون شامل موبایل، تبلت و … است که گزیده‌ای از عملیات‌های پُرکاربرد برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را دارا هستند. اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، پوشش برخی از عملیات‌‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، لزوم حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را مرتفع و زمینه انجام عملیات روزانه در هر مکان و زمان را برای آنها فراهم می‌کند.
اپلیکیشن پیشخوان دیدگاه همراه نیز پرکاربردترین عملیات‌های پیشخوان تحت وب دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربر می‌گذارد. کاربران این اپلیکیشن، امکان مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و همچنین گزارشات شخصی و قسمت کاری را در اختیار دارند.
گفتنی است مدیریت این پروژه‌ها را خانم‌ها ‌مهسا اشرفی و شراره رضائیه در کنار آقایان علی قاسم‌پور و مهدی راد برعهده خواهند داشت.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.