کارشناس مسئول استقرار اتوماسیون اداری چارگون از راه‌اندازی نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه جامع علمی کاربردی و شعب سراسر کشور این مجموعه آموزشی، خبرداد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حامد حاتم در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی از مشتریان قدیمی شرکت چارگون، به تازگی و با توجه به توسعه قابلیت‌ها و ویژگی سیستمی مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، نسل جدید این نرم‌افزارها را به جای نسل4، برگزیده‌ است.
وی ادامه داد: پروژه جایگزینی دیدگاه5 در دانشگاه جامع علمی کاربردی از اردیبهشت‌ماه اجرایی شد و به طور همزمان سازمان مرکزی، ستادهای استانی و بیش از 2000 مرکز آموزشی این دانشگاه در سراسر کشور از مزایای نسل جدید نرم‌افزارهای دیدگاه بهره‌مند شدند.
به گفته وی، سرعت نرم‌افزار در سطح کاربری، تنوع ابزارهای کاربردی در کنار امکان استفاده مدیران از دیدگاه همراه، رضایت عمومی کاربران دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از نسل جدید نرم‌افزارهای دیدگاه را در پی داشته است.
کارشناس مسئول استقرار اتوماسیون اداری چارگون اضافه کرد:‌طی این پروژه، همچنین ارتباطات برون سازمانی با دبیرخانه‌های کل کشور به ویژه با دبیرخانه وزارت علوم تحقیقات و فناوری از درگاه ارسال الکترونیکی (پروتکل ECE)  نیز در  این دانشگاه  امکان‌پذیر شد تا سهولت و سرعت در انجام مکاتبات اداری را در پی داشته باشد.
لازم به ذکر است که درحال حاضر دانشگاه جامع علمی کاربردی از نرم‌افزارهای دیدگاه در راهکارهای مختلف منابع انسانی، اتوماسیون اداری، مالی و لجستیک دیدگاه بهره می‌برد. در این مجموعه آموزشی از نرم‌افزارهای مدیریت اسناد، ‌مکاتبات5، دیدگاه همراه، ‌کارها، پرسنلی،‌حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، انبار و حسابداری انبار، حسابداری مالی،‌ اموال و دارایی‌های ثابت و سرویس‌های فکس، ECE و LINK بهره‌برداری می‌شود.
نرم‌افزار مکاتبات5 دیدگاه در راهکار اتوماسیون اداری با قابلیت‌ها و ویژگی‌های توسعه‌یافته نسبت به نسخه قبل، راحتی،‌ دقت و سرعت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت پوشش توسط انواع مرورگرها و عدم وابستگی به مرورگر‌IE اشاره کرد. حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده همزمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، امکان تعامل و فضای گفت‌و‌گو chat وcollaboration ،Drag and drop و … نیز از دیگر قابلیت‌های جدید نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه هستند.

اشتراک گذاری :