دانشگاه قم با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه مدیریت مالی و لجستیک جهت تکمیل و توسعه مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در ساختار سازمانی خود، گامی دیگر برداشته است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمیدرضا ترکمان، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: دانشگاه قم این بار در همکاری تازه خود با چارگون، نرم‌افزارهای انبار و حسابداری اموال، اموال و دارایی‌های ثابت از حوزه لجستیک و نرم‌افزارهای بودجه و اعتبارات و حسابداری مالی را خریداری کرده است.
وی با اشاره به سابقه همکاری بین چارگون و دانشگاه قم اضافه کرد: این شرکت پیش از این نیز در حوزه اتوماسیون اداری از نرم‌افزار مکاتبات و در حوزه منابع انسانی از نرم‌افزارهای پرسنلی، حقوق و دستمزد و حضور و غیاب و سرویس‌های ارسال و دریافت افکس و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE وLINK از حوزه زیرساخت مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه بهره برده است.
به گفته کارشناس فروش محصول چارگون، مجموعه نرم‌افزاری مدیریت مالی دیدگاه با ایجاد بستری یکپارچه کلیه فرآیندهای امور مالی سازمان را پوشش می‌دهد. در این محیط، امکانات گسترده‌ای جهت پوشش تبادل اطلاعاتی، میان عملیات تخصصی با سیستم‌های مالی و سایر سیستم‌های پردازش تراکنش (TPS) سازمان در دسترس خواهد بود.
ترکمان تاکید کرد: در حوزه لجستیک نیز با استفاده از نرم‌افزارهای حوزه لجستیک دیدگاه، امکان اداره کارآمد انواع انبارها با پراکندگی جغرافیایی، کنترل گردش، موجودی و موقعیت کالا و وضعیت اموال و دارائی‌های ثابت فراهم می‌شود؛ ضمن اینکه در کنار استقلال عملیاتی، امکان مدیریت مرکزی و دریافت گزارشات و اطلاعات تجمیعی مورد نیاز در هر لحظه میسر است.
گفتنی است از سوی چارگون سرکار خانم شهرزاد فتاحی مدیریت این پروژه را برعهده دارند.

اشتراک گذاری :