پرش به محتوای اصلی

توسعه همکاری‌های چارگون و 5 سازمان کاربر نرم‌افزارهای دیدگاه

سیستم-مکاتبات 5-دیدگاه

نرم‌افزارهای مالی، منابع انسانی و اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه در 5 سازمان مشتری چارگون، نصب و راه‌اندازی شدند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان و شرکت گروه راهبران اقتصادی آرمان، خدمات نصب و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نصب و راه‌اندازی شده است.
انتخاب اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه از سوی مدیران و تصمیم‌گیران سازمان‌های کاربر با هدف بهره‌برداری از برخی قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات تحت وب دیدگاه برای انجام امور اداری و روزانه صورت گرفته است.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، امکان انجام عملیات روزانه از راه دور راه برای مدیران سازمانی فراهم می‌کند.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در ادامه این پروژه‌ها به اپلیکیشن‌ پیشخوان دیدگاه همراه مجهز شده است. این اپلیکیشن نیز، امکان مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و همچنین گزارشات شخصی و عملکرد کاری را برای کاربران دیدگاه همراه میسر می‌سازد.
در ادامه عرضه محصولات نرم‌افزاری دیدگاه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار حقوق و دستمزد از حوزه منابع انسانی، همکاری خود با چارگون را توسعه داده است.
نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه با ارتباط یکپارچه و منسجم با دو نرم‌افزار پرسنلی برای دریافت و جمع‌آوری اطلاعات استخدامی و همچنین پیوستگی با نرم‌افزار حضور و غیاب برای دریافت گزارشا‌های عملکرد کارکنان، زیرساختی قوی برای ارسال گزارشات به نرم‌افزار حسابداری دارد. از قابلیت‌های ویژه این سیستم می‌توان به پویایی و قابلیت متناسب‌سازی با نیازهای سازمان اشاره کرد.
از سوی دیگر، عملیاتی‌سازی نرم‌افزار قراردادها حوزه مالی در بیمه مرکزی نیز دامنه نرم‌افزارهای دیدگاه را در این مجموعه توسعه داده است.
نرم‌افزارهای راهکار مدیریت مالی دیدگاه با ایجاد بستری یکپارچه کلیه فرآیندهای امور مالی سازمان را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. در این بین نرم‌افزار قراردادها با ثبت و نگهداری سابقه تغییرات قراردادهای سازمانی از مرحله پیش‌نویس تا اتمام آن، کنترل تعدادی و مالی قراردادهای ثبت شده و نظارت بر پیشرفت اجرای مفاد آنها به ایجاد شفافیت و پویایی مالی سازمان‌ها کمک می‌کند.
یکسان‌سازی قراردادها، مدیریت بهینه و کاهش ریسک خطاهای کنترلی را می‌توان از مزیت‌های شاخص نرم‌افزار قراردادهای مجموعه دیدگاه دانست.
ساختار پویای اطلاعات پایه با قابلیت تعریف انواع قرارداد به صورت ساختار درختی، تعیین دسترسی‌های مرتبط ، تعریف فرآیند چگونگی انتخاب پیمانکار مانند مناقصه، ترک تشریفات،‌ قرارداد عادی و همچنین تعریف انواع عوامل پرداخت مانند اجاره، جریمه، بیمه و یا پیش‌پرداخت از کارکردهای بهینه و اثرگذار سیستم قراردادها در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه است.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.