صندوق بازنشستگی کشوری با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی در جهت توسعه همکاری‌های خود با چارگون گامی نو برداشت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمیدرضا ترکمان، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: این سازمان در حوزه منابع انسانی نرم‌افزارهای پرسنلی، وام، بیمه و مهمانسرا را از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه برگزیده است.
وی، صندوق بازنشستگی کشوری را از جمله مشتریان قدیمی چارگون معرفی کرد و گفت: این صندوق پیش از این نیز نرم‌افزار مکاتبات از حوزه اتوماسیون اداری، دیدگاه همراه، سرویس ارسال و دریافت فکس، مدیریت فرآیند (BPMS) را از چارگون خریداری کرده است.
به گفته وی، درحال حاضر نرم‌افزارهای اموال و دارائی‌های ثابت، انبار و حسابداری انبار و خرید و تدارکات از حوزه لجستیک مجموعه دیدگاه نیز در این سازمان مورد بهره‌برداری کاربران قرار گرفته است.
کارشناس فروش محصول چارگون تاکید کرد: نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه با هدف متمرکزسازی اطلاعات پرسنل و انجام کلیه امور مربوط به احکام و پرونده‌های پرسنلی در سازمان‌ها طراحی شده و با در اختیار داشتن امکانات متعدد، نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با مدیریت پرسنل را مکانیزه می‌کند.
گفتنی است؛ از سوی شرکت چارگون جناب آقای مهدی راد، مدیریت این پروژه را برعهده دارند.

اشتراک گذاری :