بیمارستان علامه شیخ محمد کرمی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و دیدگاه همراه به فهرست مشتریان چارگون افزوده شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمیدرضا ربطی– کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: بیمارستان علامه شیخ محمد کرمی به عنوان نخستین انتخاب خود از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، نرم‌افزار مکاتبات از حوزه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری، سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و LINK … ‌ از حوزه زیرساخت و دیدگاه همراه را برگزید.
وی تصریح کرد: با استفاده از امکانات نرم‌افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان، ممکن می‌شود.
به گفته وی،‌ مکانیزه شدن فرآیندهای اداری، پاسخ‌گویی به مخاطبین اعم از سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان را تسریع می‌کند.
کارشناس فروش محصول چارگون درباره ویژگی‌های این نرم‌افزار تاکید کرد: طراحی یکپارچه، پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی شامل نامه‌های اداری، فرم‌های پویا، فکس نامه، پست الکترونیک، پیش‌نویس و تعاملات شخصی و همچنین امکان تعریف گردش کار، نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای اداری تبدیل کرده است.
وی همچنین به خرید دیدگاه همراه از سوی مدیران بیمارستان علامه شیخ محمد کرمی اشاره کرد و افزود: دیدگاه همراه این امکان را به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار خود و در هر زمانی بتوانند به امور مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
کارشناس فروش محصول چارگون ویژگی بارز دیدگاه همراه را عدم وابستگی زمانی و مکانی دسترسی اطلاعات دانست و گفت: رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه همچون دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و مأموریت و گزارشات کارکرد از مهمترین قابلیت‌های این نرم‌افزار است.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم شهرزاد فتاحی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :