پرش به محتوای اصلی

تجهیز 6 سازمان مشتری به نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه

گزارشی از اختتام پروژه‌ها در واحد استقرار چارگون

تیم فنی شرکت چارگون، نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه را با موفقیت در 6 سازمان مشتری، نصب و راه‌اندازی کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون در گزارش پروژه‌های خاتمه یافته تیم فنی آمده است که اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و پارک فناوری پردیس به نرم‌افزار آموزش دیدگاه مجهز شده‌اند.
اهمیت نرم‌افزار آموزش دیدگاه در ساختار این سازمان‌ها، توانمندسازی کارکنان و ارتقای دانش و مهارت فردی در حیطه‌های شغلی و عملکردی است.
این نرم‌افزار، زمینه اجرای مراحل مختلف فرآیند‌ آموزشی از نیازسنجی، اجرا، ارزیابی تا ارائه گزارش‌‌های جامع از روند برگزاری و اثرگذاری این دوره‌ها را در اختیار مدیران منابع انسانی، قرار می‌دهد.
تیم فنی چارگون همچنین نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب را در شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید عملیاتی کرده است.
مدیران شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید می‌توانند با بهره‌گیری از قابلیت‌ها و بستر یکپارچه نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه، ساختاری پویا با عملکردی بهتر و چابک‌تر را پایه‌ریزی کنند.
پیوستگی نرم‌افزارهای پرسنلی و تشکیلات سازمانی علاوه بر پوشش کامل فرآیند جذب، ‌استخدام و بازنشستگی پرسنل، کنترل استانداردهای عملکردی مشاغل در قالب ساختار سازمانی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید را فراهم می‌کند.
بنا به گزارش تیم فنی چارگون، استقرار نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه در موسسه فرهنگی و آموزشی ادب و دانش، پروژه خاتمه یافته این تیم بوده است.
موسسه فرهنگی و آموزشی ادب و دانش با بهره‌برداری از نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه به ابزاری برای کنترل تردد کارکنان مجهز شده است.
ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل، تهیه گزارشات ساعات حضور و غیاب آنها و ارسال خودکار اطلاعات به نرم‌افزار حقوق‌و دستمزد از قابلیت‌های کاربردی این نرم‌افزار خواهد بود.
بنا بر این گزارش، استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی و ارزیابی عملکرد در سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران نیز به پایان رسیده است.
این تیم همچنین توانسته است نرم‌افزارهای ارزیابی عملکرد و بیمه مکمل را نیز در دانشگاه شهید بهشتی با موفقیت عملیاتی کند.
اهمیت نرم‌افزار ارزیابی عملکرد در ارائه امکاناتی برای انجام انواع روش‌های مرسوم سنجش عوامل کارکردی و عملکرد پرسنل است. بستر یکپارچه این نرم‌افزار با سایر نرم‌افزارهای دیدگاه به ویژه در حوزه حقوق و دستمزد، امکان ارسال نتایج ارزیابی و محاسبه آنها را برای مدیران منابع انسانی فراهم می‌کند.
لازم به ذکر است که مدیریت استقرار نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در 6 سازمان‌های مشتری فوق را سرکار خانم شراره رضائیه و آقایان مهدی راد و علی قاسم‌پور برعهده داشته‌اند.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.