نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه برای ایجاد تغییر در فرآیندهای مکاتباتی و اداری به 7 سازمان مشتری چارگون ارائه شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، نام اداره کل هواشناسی استان تهران، بنیاد ملی خانواده و شرکت نیرو آتیه صبا با بهره‌برداری از نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات در فهرست کاربران نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه، جای گرفته است.
در همکاری دیگری با دو شرکت پارس اقیانوس کیش و انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران نیز مقرر شده است تا اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه و مکاتبات 5 برای بهره‌برداری کاربارن این مجموعه‌ها نصب و راه‌اندازی شوند. در شرکت واسپاری مهر کشاورزی نیز به زودی نسل پنجم نرم‌افزارهای مکاتبات، کارها، جلسات و سرویس‌های ECE ،LINK و فکس، نصب و راه‌اندازی می‌شوند.
تیم فنی چارگون همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با 200 کاربر را مانند سایر ادارات‌کل ورزش و جوانان به نرم‌افزار مکاتبات 4و سروی سینک دیدگاه مجهز می‌کند.
به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه  شامل نرم‌افزارهای جلسات، کارها و سامانه پیشخوان ارباب رجوع  ضمن مکانیزاسیون مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد سازمانی، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و ایجاد نشاط و پویایی را به سازمان‌های بهره‌بردار، اعطاء می‌کنند.
نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در کسب و کارهای مختلف علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها، آرشیو و مدیریت اسناد را در سازمان‌های کاربر، عملیاتی می‌کند. این نرم‌افزار قابلیت‌هایی مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری‌(Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیتoffice، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو chat ,collaboration ،Drag and drop سرعت و دقت بیشتر در انجام کارها را در خود جای داده است.
نرم‌افزارجلسات دیدگاه نیز با وجود امکانات متنوع، انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با برگزاری جلسات از برنامه‌ریزی زمان تا ارسال دعوت‌نامه و دستور جلسه و در نهایت ثبت صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن را به صورت مکانیزه و هدفمند، اجرایی می‌کند.
نرم‌افزار کارها در راهکار اتوماسیو ن اداری دیدگاه نیز با قابلیت مدیرت و کنترل پروژه‌ و کارهای سازمانی در فضایی تعاملی و همچنین یکپارچگی با دیگر نرم‌افزارها؛ علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها بررسی روند پیشرفت کارها و پروژه‌ها را به آسانی و با شفافیت بالا،‌ میسر می‌کند.

اشتراک گذاری :