مدیر فناوری اطلاعات اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان از نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه در این مجموعه خبر داد.

مصطفی زنگیان در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: با هدف سنجش بهره‌وری نیروی انسانی و برای دستیابی به اهداف و استراتژی‌های تدوین شده، سیستم ارزیابی عملکرد ساختار اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان را از روش سنتی و کاغذی به روش مکانیزه و نظامند تبدیل کردیم.
مدیر فناوری اطلاعات اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان ادامه داد: انتظار ما این است که با عملیاتی شدن نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه و بهره‌گیری از مدل ارزیابی 360 و مدل سلسله مراتبی، زمینه سنجش و ارزیابی فردی، گروهی کارکنان فراهم شود.
به گفته وی از آنجا که تحقق اهداف متعالی سازمان با بهر‌ه‌گیری از توانمندی و مهارت نیروی انسانی محقق می‌شود نرم‌افزار ارزیابی عملکرد برای آگاه‌سازی مدیران از توانمندی‌های بالقوه کارکنان و تلاش برای شکوفایی، بهترین ابزار است.
وی حذف کاغذ، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان و ارزیابی عدالت‌محور را از مزیت‌های قابل توجه سیستم ارزیابی عملکرد دیدگاه دانست و گفت: ارتباط یکپارچه با نرم‌افزارهای پرسنلی، ‌تشکیلات سازمانی و حقوق و دستمزد و گردش اتوماتیک امور، امکان اعمال نظرهای شخصی را از بین برده و بستر تحقق عدالت در ارزیابی‌ها را فراهم کرده است.
زنگیان به تجربه اداره‌ کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان از محصولات متنوع دیدگاه اشاره کرد و افزود: پشتیبانی قوی و پیگیرانه از نرم‌افزارها مزیت ویژه و همیشگی چارگون بوده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، تمرکز بیشتری از سوی مدیران شرکت به این موضوع معطوف شود.
به گفته وی، در حال حاضر کاربران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان از نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری شامل نرم‌افزار مدیریت اسناد و مکاتبات، نرم‌افزارهای  لجستیک و مالی شامل اموال و دارائی‌های ثابت و انبار، حسابداری انبار، نرم‌افزارهای بودجه و اعتبارات و حسابداری مالی، بهره‌ می‌برند.
زنگیان یادآور شد: در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان همچنین از نرم‌افزارهای آموزش، پرسنلی، تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد حوزه منابع انسانی دیدگاه برای مکانیزاسیون امور مدیریت منابع انسانی و ارائه خدمات به کارکنان، استفاده می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

 

اشتراک گذاری :