شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب پناه، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: این شرکت صنعتی با خرید نرم‌افزار مکاتبات از حوزه اتوماسیون اداری و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و تبادل اطلاعات درون سازمانی SYNC از حوزه زیرساخت مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه تلاش دارد تا گردش اطلاعات در ساختار خود را آسان و بهینه کند.
وی ادامه داد:نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه با قابلیت‌های متعدد از جمله مدیریت دبیرخانه‌ها، تعریف ساختار بایگانی سازمان، حذف کاغذ از گردش مکاتبات، امکان بایگانی، آرشیو و جستجو و گزارش‌گیری از کلیه مراحل گردش مستندات و انعطاف‌پذیری به معنی قابلیت تعریف و ویرایش اطلاعات پایه و تعاریف سازمانی بدون لطمه به اطلاعات موجود و کاربرپسندی و امکانات شخصی سازی کمک می‌کند تا سازمان‌ها با استفاده از راهکارهای تحت وب و فناوری‌های نوین تبادل اطلاعات، فرصتی برای متمرکز سازی فعالیت‌های سازمانی و افزایش بهره‌وری پیدا کنند.
گفتنی است مجتمع سنگ آهن جلال آباد یکی از ذخایر بزرگ سنگ آهن ایران است که در استان کرمان و در فاصله 35 کیلومتری شمال غرب شهرستان زرند واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این شرکت می‌توانید به آدرس اینترنتی www.jio258.ir مراجعه کنید.
لازم به ذکر است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مصطفی حصامی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :