شرکت فراورده‌های لبنی دومینو با خرید لیسانس و ارائه خدمات، نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات از حوزه اتوماسیون اداری در فهرست کابران دیدگاه قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت فراورده‌های لبنی دومینو با انتخاب نرم‌افزار مکاتبات برای 200 کاربر اصلی خود و همچنین نرم‌افزار دیدگاه همراه، ‌نخستین همکاری خود با چارگون را رقم زد.
مدیران این شرکت تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از قابلیت‌ها و مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، ساختار اداری شرکت را متحول کنند. نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه به دلیل تنوع نقش‌پذیری در سازمان‌های مشتری، جایگاه ویژه‌ای را در تحولات سازمانی و اصلاح فرآیندها و روال‌ها برعهده دارد. در نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، قابلیت استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو( (chat و collaboration) ،Drag and drop)، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد، امکان ویرایش موجودیت‌های متنی به صورت همزمان و افزایش کیفیت تجربه کاربری به چشم می‌خورند.
استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری، مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها، آرشیو و مدیریت اسناد، موجب پویایی و تحول آفرینی در ساختار اداری شرکت فراورده‌های لبنی دومینو خواهد شد. تحول در فرآیندهای اداری و مکاتبات، ایجاد بستری آسان برای دسترسی مدیران به کارتابل‌های خود و انجام امور روزانه بدون وابستگی زمانی و مکانی از طریق دیدگاه همراه را نیز می‌توان مهمترین دستاوردهای این شرکت از خرید این محصول دانست.
دیدگاه همراه، نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه برای استفاده در تلفن همراه و تبلت که نسخه اندروید و iOS آن ارائه شده است. در طراحی و پیاده‌سازی این محصول، امکانات لازم برای رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه مانند دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و ماموریت و گزارشات کارکرد فراهم شده است.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای علی قاسم‌پور واگذار شده است.

اشتراک گذاری :